Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik do spraw zieleni

Urząd Miejski Wrocławia
Wrocław, ul. Świdnicka 53
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
74 dni temu
Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw zieleni
Wydział Klimatu i Energii

Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
  • realizowanie zadań związanych z gospodarowaniem wodami opadowymi i zielenią, w tym:
    • udział w procesie przygotowywania i realizacji inwestycji miejskich
    • opiniowanie i weryfikacja dokumentacji projektowych
    • sporządzanie kosztów szacunkowych
    • współpraca przy tworzeniu baz danych do map GIS
    • współpraca przy tworzeniu stron internetowych i portali
  • kreowanie przyjaznych mieszkańcom stref infrastruktury zielono-niebieskiej, w tym:
    • prowadzenie działań związanych z realizacją obiektów mikro i małej retencji oraz rozszczelnianiem nawierzchni w powiązaniu z zielenią
    • przygotowywanie inwestycji w zakresie koncepcji i dokumentacji projektowych
    • prowadzenie programów miejskich skierowanych do mieszkańców oraz jednostek miejskich
  • wdrożenie „Standardów planowania i projektowania ulic z uwzględnieniem zielono-niebieskiej infrastruktury”, przyjętych zarządzeniem Prezydenta Wrocławia
  • koordynowanie i realizowanie działań na rzecz zachowania i rozwoju bioróżnorodności i zieleni, w tym:
    • zapewnienie usług eksperckich w zakresie zadrzewienia
    • przygotowywanie i wdrażanie działań edukacyjnych
  • współpraca w zakresie przygotowywania wniosków oraz prowadzenia i rozliczania projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym:
    • opracowywanie i przygotowywanie wniosków
    • koordynowanie działań związanych z realizacją dofinansowanych projektów
    • rozliczanie projektów zgodnie z umową o dofinansowanie.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:

Miejsce pracy:

budynek Urzędu - ul. Świdnicka 53, 50-030 Wrocław. 

Stanowisko pracy:
  • praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
  • dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda, wózek ewakuacyjny.
Przewidywany termin zatrudnienia:

IV kwartał 2024 r.

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • specjalizacja: w zakresie architektury krajobrazu
  • znajomość ustawy o ochronie przyrody
  • znajomość ustawy Prawo wodne
  • znajomość ustawy Prawo budowlane
  • obsługa pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie zawodowe: związane z inwestycjami z zakresu zielono-niebieskiej infrastruktury
  • znajomość języka angielskiego
  • umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, komunikatywność, samodzielność.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2024 roku wyniósł poniżej 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
  • kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających wymaganą specjalizację
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

Poznaj

Urząd Miejski Wrocławia

Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.