Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw prowadzenia i wykorzystywania
Systemu Informacji Przestrzennej
Wydział Planowania Przestrzennego
- utrzymanie i rozwój Systemu Informacji Przestrzennej (SIP), w tym:
- pozyskiwanie, integracja, przetwarzanie danych przestrzennych i włączanie ich do SIP
- przygotowywanie oraz udostępnianie danych przestrzennych i map
- prowadzenie zbiorów danych SIP
- współpraca w prowadzeniu zbiorów danych w SIP z jednostkami merytorycznie odpowiedzialnymi za dany zbiór
- projektowanie, wdrażanie i utrzymanie narzędzi dla użytkowników SIP oraz narzędzi wspomagających zarządzanie zasobami SIP
- prowadzenie dokumentacji
- szkolenie oraz konsultacje dla użytkowników SIP
- opracowywanie zasad organizacyjno-technicznych funkcjonowania SIP
- udział w pracach koncepcyjnych i studialnych nad rozwojem SIP
- udział w pracach organizacyjno-technicznych związanych z budową i przetwarzaniem danych przestrzennych, w tym redagowanie i opiniowanie zamówień na dane przestrzenne i narzędzia informatyczne
- projektowanie i wdrażanie integracji SIP z innymi systemami informatycznymi
- prowadzenie polityki informacyjnej w zakresie danych przestrzennych oraz promocji SIP
- wsparcie rozwoju SIP w miejskich jednostkach organizacyjnych
- współpraca z Centrum Usług Informatycznych w zakresie:
- uzgadniania kierunków budowy, modernizacji i rozwoju SIP
- administrowania zasobami i użytkownikami SIP
- realizacji zadań inwestycyjnych związanych z SIP
- analizy i modelowanie, w tym:
- prowadzenie specjalistycznych analiz, modelowań i wizualizacji
- opracowywanie elementów prognoz i symulacji wariantów rozwoju miasta.
-
praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
-
dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda, wózek ewakuacyjny.
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe
- specjalizacja: w zakresie geoinformatyki lub informatyki lub geodezji i kartografii lub geografii lub gospodarki przestrzennej
- znajomość oprogramowania ArcGIS for Desktop lub ArcGIS Pro lub QGIS
- znajomość uwarunkowań prawnych związanych z prowadzeniem Systemów Informacji Przestrzennej, w tym ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
- obsługa pakietu Microsoft Office.
- doświadczenie zawodowe: w zakresie przetwarzania baz danych i w pracach analitycznych realizowanych z wykorzystaniem baz danych przestrzennych
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z anglojęzycznej literatury technicznej
- znajomość programowania, w szczególności w środowisku Pythona
- znajomość obsługi relacyjnych baz danych
- znajomość otwartego oprogramowania GIS
- znajomość oprogramowania graficznego
- obowiązkowość, dokładność, zaangażowanie w pracę, umiejętność pracy w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu marcu 2023 roku wyniósł poniżej 6%.
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających wymaganą specjalizację
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.