Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw projektów wydawniczych
Wydział Promocji Miasta i Turystyki
- opracowanie redakcyjne i korekta tekstów, w tym:
- koordynacja prac związanych z publikacjami Urzędu
- współpraca redakcyjna (konsultacje językowe i edytorskie projektów wydawniczych prowadzonych przez Urząd oraz miejskie jednostki organizacyjne)
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi współpracującymi przy realizacji projektów wydawniczych
- tworzenie bazy i udostępnianie tekstów promocyjnych o Wrocławiu
- redakcja i korekta tekstów promocyjnych o Wrocławiu
- tworzenie tekstów promocyjnych, informacyjnych i marketingowych o Wrocławiu, w tym:
- wyszukiwanie i weryfikacja informacji
- projektowanie tekstu, dobór stylu i gatunku wypowiedzi
- uwzględnianie wytycznych zleceniodawcy co do objętości, tematyki i treści tekstu
- współprowadzenie „Poradni językowej”, w tym:
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie przestrzegania ustawy o języku polskim, norm językowych oraz zasad edytorskich w publikacjach Urzędu
- współprowadzenie „Poradni językowej”, mającej na celu wsparcie pracowników Urzędu w zakresie poprawności językowej przygotowywanych dokumentów i materiałów poligraficznych
- współpraca przy wprowadzaniu i nadzorowaniu stosowania Systemu Identyfikacji Wizualnej i Promocyjnej Linii Graficznej
- monitorowanie Internetu, śledzenie bieżących trendów w grafice, w tym:
- monitorowanie Internetu pod kątem materiałów dotyczących promocji, marketingu, reklamy, nowości poligraficznych, nowości wydawniczych, ustawodawstwa i tym podobnych
- analiza materiałów reklamowych przygotowanych na nośnikach tradycyjnych i elektronicznych.
Miejsce pracy: budynek Urzędu - Rynek Ratusz 7-9, 50-106 Wrocław.
Stanowisko pracy:
- praca stacjonarna, przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Przewidywany termin zatrudnienia: II kwartał 2023 r.
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe
- znajomość ustawy o języku polskim
- znajomość ustawy Prawo prasowe
- znajomość ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
- umiejętność wyszukiwania, selekcji i porządkowania danych oraz informacji
- umiejętność korekty i redakcji tekstów
- umiejętność tworzenia tekstów promocyjnych, informacyjnych i marketingowych
- wiedza na temat procesu wydawniczego
- obsługa pakietu Microsoft Office.
sumienność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczniu 2023 roku wyniósł poniżej 6%.
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.