- planowanie i nadzór nad realizacją projektów drogowych, w tym:
- przygotowywanie analiz, koncepcji oraz mierników związanych z realizacją wybranych projektów infrastrukturalnych
- nadzór nad realizacją inwestycji prowadzonych przez jednostki, monitorowanie postępu i zgodności realizowanych działań z zakresem, budżetem oraz harmonogramem powierzonych zadań
- opiniowanie dokumentacji technicznej, robót dodatkowych, zamiennych z zakresu infrastruktury drogowej
- udział w konsultacjach społecznych, radach technicznych oraz komisjach odbiorowych inwestycji
- współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi, projektantami oraz wykonawcami prowadzącymi inwestycje w Mieście
- sporządzanie sprawozdań, statystyk i analiz inwestycji
- współpraca w zakresie przygotowywania i rozliczania projektów ze źródeł zewnętrznych, w tym:
- opiniowanie dokumentów programowych oraz wytycznych
- współpraca z jednostkami projektowymi w okresie realizacji zadań pod kątem możliwości finansowych Miasta i dostępnych źródeł finansowania
- monitorowanie bieżących projektów unijnych, weryfikacja wniosków o płatność, kart i osiągniętych wskaźników.
Miejsce pracy:
budynek Urzędu - ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław.
- praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- praca w terenie
- dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda, wózek ewakuacyjny.
IV kwartał 2023 r.
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe
- znajomość procesu inwestycyjnego
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- obsługa pakietu Microsoft Office.
umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa, komunikatywność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu październiku 2023 roku wyniósł poniżej 6%.
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.