Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw infrastruktury elektroenergetycznej
Wydział Klimatu i Energii
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należała realizacja działań w ramach gospodarki energetycznej i planowania energetycznego Gminy Wrocław, w tym:
-
- przygotowywanie projektu oraz aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe
- przygotowywanie wytycznych do Specyfikacji Warunków Zamówienia
- przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie inwestycji w efektywność energetyczną i rozwiązań niskoemisyjnych
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w zakresie efektywności energetycznej oraz prowadzonych inwestycji energetycznych
- koordynowanie i monitoring Planu Gospodarki Niskoemisyjnej
- opiniowanie zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie rozwiązań niskoemisyjnych i efektywności energetycznej
- sporządzanie odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych
- opiniowanie dokumentów miejskich i aktów prawnych
- koordynacja aspektów technicznych/technologicznych wdrażania systemu monitorowania mediów w jednostkach miejskich.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:
Miejsce pracy:
budynek Urzędu - ul. Świdnicka 53, 50-030 Wrocław.
- praca stacjonarna, przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda, wózek ewakuacyjny.
I kwartał 2024 r.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe techniczne
- specjalizacja: elektryka lub energetyka
- uprawnienia: budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
- doświadczenie zawodowe: związane z inwestycjami w zakresie: energetyki lub efektywności energetycznej lub odnawialnych źródeł energii
- znajomość ustawy Prawo energetyczne
- znajomość ustawy o efektywności energetycznej
- znajomość ustawy o odnawialnych źródłach energii
- znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska (w zakresie energetycznym)
- obsługa pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- umiejętność kosztorysowania
- umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, komunikatywność, samodzielność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu grudniu 2023 roku wyniósł poniżej 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających wymaganą specjalizację
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np.: świadectw pracy, referencji, zaświadczeń o zatrudnieniu)
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.