- przygotowywanie planu budżetu miasta w zakresie dochodów i wydatków oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej
- opracowywanie harmonogramów dochodów i wydatków
- wnioskowanie o wprowadzenie zmian do budżetu
- przygotowywanie budżetu, rozliczeń i sprawozdawczości dla projektów z wykorzystaniem środków zewnętrznych
- prowadzenie spraw związanych z budżetowaniem zadaniowym
- sporządzanie dokumentów księgowych dotyczących obrotu składnikami majątkowymi
- ewidencja składników majątku
- monitorowanie wydatków wynikających z zawartych umów w odniesieniu do limitu wydatków Wydziału Klimatu i Energii przewidzianych w budżecie miasta
- wystawianie dokumentów księgowych oraz sprawdzanie dokumentów księgowych wpływających do rozliczenia
- analizowanie materiałów dotyczących zgłoszeń i zajęć wierzytelności oraz kierowanie do egzekucji uzyskanych nakazów zapłaty
- monitorowanie stanu zobowiązań wynikających z zawartych umów
- wprowadzanie danych do systemu SAP w zakresie umów, zamówień oraz dokumentów finansowo-księgowych
- analiza dokumentów dotyczących sporów sądowych
- przygotowywanie materiałów do rozliczania podatku akcyzowego, niezbędnych do składania deklaracji podatkowych
- przygotowywanie materiałów i analiz do opracowywania sprawozdań z wykonania budżetu.
Miejsce pracy:
budynek Urzędu - ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10; 50-031Wrocław.
- praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, wjazd do budynku bez barier architektonicznych, winda, wózek ewakuacyjny.
IV kwartał 2024 r. - I kwartał 2025 r.
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
- znajomość ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
- znajomość ustawy o podatku akcyzowym
- znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
- obsługa pakietu Microsoft Office.
- wykształcenie: profil ekonomiczny
- doświadczenie zawodowe: w zakresie planowania i rozliczania budżetu w jednostkach samorządu terytorialnego
- wiedza z zakresu budżetowania i rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
- obsługa systemu SAP
- obsługa systemu KSAT2000i
- obsługa systemu SMP
- obsługa systemu EOF
- obsługa systemu Q-Inwentaryzacja
- umiejętność pracy w zespole, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, planowanie i organizowanie pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu październiku 2024 roku wyniósł poniżej 6%.
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak: CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne.
Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw finansowych i rozliczeń projektów w nieprzekraczalnym terminie do 2 grudnia 2024 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia) zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.
Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim Wrocławia jest zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, ścieżka dostępu: bip.um.wroc.pl, Urząd Miejski, lewe menu: Sygnaliści.
link: https://bip.um.wroc.pl/artykuly/1225/sygnalisci
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.