Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Finansowych Wrocław
Pracownik do spraw finansowych i rozliczeń projektów

Pracownik do spraw finansowych i rozliczeń projektów

Urząd Miejski Wrocławia
Wrocław, ul. Wojciecha Bogusławskiego 8
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 godz. temu
Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw finansowych i rozliczeń projektów
Wydział Klimatu i Energii
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało prowadzenie spraw finansowych i rozliczanie projektów, w tym:
  • przygotowywanie planu budżetu miasta w zakresie dochodów i wydatków oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej
  • opracowywanie harmonogramów dochodów i wydatków
  • wnioskowanie o wprowadzenie zmian do budżetu
  • przygotowywanie budżetu, rozliczeń i sprawozdawczości dla projektów z wykorzystaniem środków zewnętrznych
  • prowadzenie spraw związanych z budżetowaniem zadaniowym
  • sporządzanie dokumentów księgowych dotyczących obrotu składnikami majątkowymi
  • ewidencja składników majątku
  • monitorowanie wydatków wynikających z zawartych umów w odniesieniu do limitu wydatków Wydziału Klimatu i Energii przewidzianych w budżecie miasta
  • wystawianie dokumentów księgowych oraz sprawdzanie dokumentów księgowych wpływających do rozliczenia
  • analizowanie materiałów dotyczących zgłoszeń i zajęć wierzytelności oraz kierowanie do egzekucji uzyskanych nakazów zapłaty
  • monitorowanie stanu zobowiązań wynikających z zawartych umów
  • wprowadzanie danych do systemu SAP w zakresie umów, zamówień oraz dokumentów finansowo-księgowych
  • analiza dokumentów dotyczących sporów sądowych
  • przygotowywanie materiałów do rozliczania podatku akcyzowego, niezbędnych do składania deklaracji podatkowych
  • przygotowywanie materiałów i analiz do opracowywania sprawozdań z wykonania budżetu.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:

Miejsce pracy:

budynek Urzędu - ul. Wojciecha Bogusławskiego 8,10; 50-031Wrocław. 

Stanowisko pracy:
  • praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
  • dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, wjazd do budynku bez barier architektonicznych, winda, wózek ewakuacyjny.
Przewidywany termin zatrudnienia:

IV kwartał 2024 r. - I kwartał 2025 r.

Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe 
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy
  • znajomość ustawy o podatku akcyzowym
  • znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
  • obsługa pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie: profil ekonomiczny
  • doświadczenie zawodowe: w zakresie planowania i rozliczania budżetu w jednostkach samorządu terytorialnego
  • wiedza z zakresu budżetowania i rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
  • obsługa systemu SAP
  • obsługa systemu KSAT2000i
  • obsługa systemu SMP
  • obsługa systemu EOF
  • obsługa systemu Q-Inwentaryzacja
  • umiejętność pracy w zespole, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, planowanie i organizowanie pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu październiku 2024 roku wyniósł poniżej 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
  • kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga:

Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak:  CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne.

Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.

Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw finansowych i rozliczeń projektów w nieprzekraczalnym terminie do 2 grudnia 2024 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia) zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.


Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim Wrocławia jest zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, ścieżka dostępu: bip.um.wroc.pl, Urząd Miejski, lewe menu: Sygnaliści.

link: https://bip.um.wroc.pl/artykuly/1225/sygnalisci

 

Poznaj

Urząd Miejski Wrocławia

Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.

Podobne oferty

  • Securities and Funds Settlements Specialist

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Responsibilities: Securities settlements Provide settlement services in our role as a global custodian for our clients, Ensure securities portfolios are transferred between other financial institutions, Guarantee timely settlement of transactions in global markets and play an active role in looking...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Doradca Klienta Biznesowego

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków utrzymywanie stałych kontaktów i budowanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami firmy, pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród udostępnionej bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych,...
  • Specjalista ds. Handlowych

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zdania budowanie długotrwałyh relacji z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych kontaktów; przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych; realizacja planów sprzedaży; współpraca z innymi działami firmy; Wymagania roczne doświadczenie w sprzedaży, mile widziane w...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Wrocław, al. Kromera 23D    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Legnica    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku; Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań; Zapewnienie Klientom doskonałej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. procesu zarządzania kapitałem

    Bank Pocztowy S.A.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. budowania relacji z klientem firmowym (placówka partnerska)

    mBank S.A.   Lubin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: współpraca z obecnymi klientami banku w segmencie klientów firmowych oraz pozyskiwanie nowych (zarządzanie portfelem klientów), budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie firmą, oferowanie szerokiej...