Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Siedlce
Teleperformance Polska obecne jest na polskim rynku nieprzerwanie od 20 lat i jest jednym z pierwszych call contact center założonych w Polsce. Teleperformance w Polsce zatrudnia obecnie prawie 900 pracowników, obywateli 40 różnych krajów, którzy obsługują klientów w 16 językach.
Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób do profesjonalnej telefonicznej obsługi.
Aplikuj jeśli:
- Nie posiadasz doświadczenia ale chcesz je zdobyć;
- Pasjonuje Cię praca z ludźmi w kontakcie telefonicznym;
- Łatwo nawiązujesz kontakty i budujesz relacje;
- Wykazujesz inicjatywę i entuzjazm w działaniu;
- Jesteś dyspozycyjny do pracy w systemie zmianowym na pełen etat.
Na czym polega praca?
- na kontaktach telefonicznych do stałych Klientów określonej branży;
- informowaniu o możliwościach skorzystania z nowych usług;
- codzienna praca z bazą danych, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu.
Co możemy Ci zaoferować?
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Terminowość wypłat;
- Pakiet profesjonalnych szkoleń;
- Możliwość rozwoju i awansu;
- Pakiet bonusów dla pracowników;
- .Wsparcie w relokacji