Szukasz pracy?
Nie masz doświadczenia? Dla nas to nie jest problem.
Masz doświadczenie? Może szukasz nowych wyzwań?
Intrum Justitia, firma z branży finansowo – prawnej, należy do największej w Europie Grupy specjalizującej się w windykacji należności oraz zarządzaniu wierzytelnościami w oparciu o ponad 90-letnie doświadczenie. Intrum Justitia w Polsce oferuje najszerszy pakiet usług w zakresie zarządzania wierzytelnościami, zarówno na rynku komercyjnym jak i konsumenckim.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy do biura w Białymstoku osób na stanowisko:
- Komunikatywną, zmotywowaną do działania
- Nastawioną na realizację celów, zdyscyplinowaną
- O wysokiej kulturze osobistej
- Zaangażowaną w pracę
- Znającą podstawy pakietu MS Office
- I masz dobrą dykcję
To szukamy właśnie Ciebie!!!
- Telefoniczne informowanie o terminach płatności
- Prowadzenie negocjacji
- Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych
- Bieżąca aktualizacja baz danych
- Stałą pracę w młodym zespole i miłej atmosferze
- Stałe godziny pracy - pracę w trybie zmianowym – różne wymiary etatu + dopełnienie
- Stałe wynagrodzenie + premia
- Szkolenia wdrażające i rozwojowe oraz możliwość awansu
- Pracę w firmie realizującej politykę Work-Life Balance oraz Lean Management
- Prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie NNW, dofinansowanie pakietu rekreacyjno-sportowego
Poznaj
Intrum Sp. z o.o
Intrum powstało w wyniku połączenia szwedzkiej grupy Intrum Justitia i norweskiego podmiotu Lindorff, stając się niekwestionowanym światowym liderem w branży windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Obecnie prowadzimy działalność w 20 krajach na terenie całej Europy i zatrudniamy ponad 10.000 pracowników. Dbamy o to, aby firmy korzystające z naszych usług otrzymywały płatności na czas, jednocześnie pomagając osobom zadłużonym odzyskać kontrolę nad finansami.