Ogłoszenie numer: 23100, z dnia 2006-09-14
Agencja CAPITAL-Stefan Wałęka
Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy na stanowisku sekretarki/asystentki na 6-8 godzin dziennie.
PRACOWNIK BIUROWY
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: BIUR./EXCEL
Opis stanowiska
Dla naszego Klienta - dużej znanej firmy usługowej, poszukujemy kandydatów/kandydatek do pracy biurowej w programie EXCEL. Praca odbywa się od poniedziałku do piątku w standartowych godzinach. Jest to praca w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę o pracę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika - dużej firmy telekomunikacyjnej. Przewidywany okres zatrudnienia - 3 miesiące z możliwością przedłużenia.Wymagania
- konieczna bardzo dobra znajomość programu EXCEL (np. porównywanie danych z dwóch plików za pomocą funkcji w Excelu, tworzenie i analizowanie różnych zestawień z użyciem Excela) - dokładność, komunikatywność - umiejętność dobrej organizacji pracy.Oferujemy
Stawkę brutto 11 za godzinę pracy.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.