- Wykonywanie bieżących prac administracyjno-biurowych
- Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Nadzór nad dokumentacją serwisową
- Przygotowywanie raportów i zestawień
- Obsługa komputera pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Znajomość podstaw rachunkowości
- Obsługa urządzeń biurowych
- Obsługa internetu
- Umiejętność organizacji pracy
Wyślij swoje zgłoszenie na adres:
personalny@eqos-energie.com.
W EQOS Energie rozumiemy, że ludzie mają znaczenie, dlatego staramy się budować długotrwałe więzi. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, świadczymy usługi na najwyższym poziomie i zapewniamy wymagającym klientom satysfakcję. W EQOS Energie oferujemy otwartą, pełną szacunku atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole. Ponadto, oferujemy naszym pracownikom prywatną opiekę medyczną. Zapraszamy do pracy przy realizacji ciekawych projektów, w doświadczonym zespole i w nowoczesnej technologii, w stabilnym ekonomicznie przedsiębiorstwie.
Weź przyszłość w swoje ręce!
EQOS Energie działa w ponad 30 oddziałach, w całej Europie. Zatrudniamy ponad 2.200 pracowników, w ośmiu krajach i w roku 2015 osiągnęliśmy obrót w wysokości ok. 310 mln euro. Pracujemy przy najważniejszych innowacjach naszych czasów: stale rosnące wymogi powodują konieczność wprowadzania zmian w zakresie technicznego wyposażenia budynków, dostosowywania sieci energetycznych oraz stacji elektroenergetycznych. Dbamy również, aby sieci telefonii komórkowej i stacjonarnej oraz sieci transportu kolejowego były utrzymane w dobrym stanie. Często poszczególne usługi są ze sobą równocześnie powiązane.
Kiedy Ty staniesz się częścią naszego zespołu?