ITC Grupa – Polski HR Sp. z o.o. to Agencja Pracy Tymczasowej należąca do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A. Zajmujemy się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników tymczasowych w Polsce. Na rynku pracy działamy od 1999 r. i do tej pory zrekrutowaliśmy ponad 100 tys. pracowników.
ITC Grupa - Polski HR sp. z o. o jako Agencja Pracy Tymczasowej jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8798.
Poniższa oferta dotyczy pracy tymczasowej w rozumieniu Ustawy z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 166 poz. 1608).
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób do pracy w charakterze:
- Kierowanie pracą zespołu w celu osiągnięcia możliwie, jak najlepszych wyników zgodnie z normami jakościowymi i ilościowymi
- Motywowanie zespołu
- Organizacja i nadzorowanie pracy zespołu konsultantów telefonicznych
- Realizacja planów sprzedażowych grupy,
- Raportowanie wyników pracy.
- Doświadczenie w zarządzaniu pracą konsultantów telefonicznych
- Wysoka motywacja do osiągania wyników,
- Zdolności analityczne oraz dobra znajomość pakietu MS Office,
- Samoorganizacja, wytrwałość, charyzma,
- Chęć do rozwoju.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Stała stawka godzinowa tj. 12 zł brutto z atrakcyjnym systemem premiowym
- Znaczną swobodę w organizacji czasu pracy
- Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy,
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole w przyjaznej atmosferze.