Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik biurowy / Asystent/ka HR
Nr Ref.: PBA/05/KK/2014
- Obsługa mailowa, telefoniczna oraz bezpośrednia Kandydatów oraz Pracowników Tymczasowych,
- Udział w bieżących projektach rekrutacyjnych,
- Wykonywanie zadań administracyjno–biurowych,
- Uczestnictwo w rozmowach rekrutacyjnych,
- Badanie rynku pracy,
- Tworzenie oraz aktualizacja baz danych,
- Pozyskiwanie i selekcja Kandydatów.
- wykształcenie min. średnie
- komunikatywność
- wielozadaniowość
- odporność na stres
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność obsługi komputera w stopniu podstawowym
- mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca w młodym, otwartym zespole
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze HR
- Zapoznanie się ze specyfiką pracy w Agencji Pracy Tymczasowej
Poznaj
Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Job Impulse to jedna z wiodących firm rekrutacyjnych w kraju. Działamy na polskim rynku pracy od ponad 15 lat. Cechuje nas wysoka skuteczność, elastyczność i stała troska o zadowolenie naszych klientów i pracowników. Działamy zgodnie z prawem i aktualnymi przepisami. Naszym klientom zapewniamy kompleksowe wsparcie w rekrutacji pracowników, a pracownikom – stabilne zatrudnienie u rzetelnych pracodawców. Co roku dzięki nam pracę znajduje ponad 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością oraz cudzoziemcy. Poleca nas 97% pracowników tymczasowych i 99% klientów, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców 2021.
Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji pracowników, legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, doradztwa personalnego i outsourcingu. Jesteśmy grupą 6 wyspecjalizowanych marek: Job Impulse, Job Abroad, Job Outsourcing, strefajob.pl, TAKpełnosprawni, Ahead Professionals. Powołaliśmy je po to, by kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych.