Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   podkarpackie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Młodszy Administrator Systemów i Aplikacji

    Asseco Cloud   Rzeszów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania na tym stanowisku: Administracja i nadzór nad systemami i aplikacjami w oparciu o rodzinę systemów Linux; Administracja narzędzi i tuning (Jira/Confluence) oraz rozwiązań CICD (Gitlab, Artifactory, Harbor) Administracja aplikacji (cykliczne podnoszenie wersji, migracja...
  • Specjalista ds. harmonogramowania

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie / budowa - woj. dolnośląskie Umowa o pracę / B2B Opis stanowiska: Przygotowanie, tworzenie i zarządzanie harmonogramem inwestycji na poszczególnych etapach realizacji; Monitorowanie i aktualizacja harmonogramu inwestycji; Udział w spotkaniach z...
  • IFRS 16 Administrative Specialist with Italian or French

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Location: Wroclaw or Hybrid Job Description: We are seeking a detail-oriented IFRS 16 Administrative Specialist with proficiency in Italian and/or French. This administrative role involves meticulously reading and analyzing lease contracts, and subsequently entering contract data into the Planon...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    11 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Obsługa korespondencji oddziału i programów ZSI, EZD PUW, EUDT. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Wsparcie obsługi procesów administracyjnych realizowanych przez oddział.
  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
  • Business Improvement Officer z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
  • Specjalista ds. Administracji i Logistyki Projektów

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
  • Specjalista ds. Administracji i Logistyki Projektów

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Będzin, ul. Sielecka 63    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
  • Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Główne obowiązki: prowadzenie spraw związanych z długoterminowym odpłatnym najmem/dzierżawą nieruchomości, powierzchni i lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z odprowadzaniem podatku od nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem badań...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik biurowo - administracyjny

Adecco Poland Sp. z o.o.
Rzeszów
praca stacjonarna
2707 dni temu

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia
Dla naszego Klienta poszukujemy kilkunastu osób do pracy na stanowisku:
               PRACOWNIK BIUROWO - ADMINISTRACYJNY
Nr ref.: PB/03/2016
Miejsce pracy: Rzeszów, woj. Podkarpackie 


Pracownik biurowo - administracyjny

Miejsce pracy: podkarpackie/ Rzeszów

Nr Ref.: PB/03/2017

Zadania:

  • sprawna obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • kontakt z innymi działami w firmie,
  • nadzór nad przepływem informacji w firmie,
  • prace biurowe 



 

Wymagania:

  • ŚWIETNA OBSŁUGA KOMPUTERA - EXCEL OBOWIĄZKOWO !,
  • język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • zaangażowanie w pracę,
  • dyspozycyjność


 

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • świetną atmosferę w pracy,



               OFERTA DOTYCZY PRACY TYMCZASOWEJ

             Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Adecco Poland sp. z o.o z siedzibą w Warszawie (00-844) Plac Europejski 2. Dane osobowe będą przetwarzane w celach prowadzenia i administrowania procesami rekrutacyjnymi, a w szczególności w związku z poszukiwaniem dla Pani/Pana ofert pracy, ich przedstawianiem, archiwizacją i wykorzystywaniem w przyszłych procesach rekrutacyjnych dokumentów zawierających dane osobowe, a w przypadku wyrażenia zgody także w celu marketingowym. Dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, oraz, po wyrażeniu zgody, potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom z Grupy Adecco, do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celu. 

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Poznaj

Adecco Poland Sp. z o.o

Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364

Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.

Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.

Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.

Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.

Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   podkarpackie     dziś wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Młodszy Administrator Systemów i Aplikacji

    Asseco Cloud   Rzeszów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania na tym stanowisku: Administracja i nadzór nad systemami i aplikacjami w oparciu o rodzinę systemów Linux; Administracja narzędzi i tuning (Jira/Confluence) oraz rozwiązań CICD (Gitlab, Artifactory, Harbor) Administracja aplikacji (cykliczne podnoszenie wersji, migracja...
  • Specjalista ds. harmonogramowania

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie / budowa - woj. dolnośląskie Umowa o pracę / B2B Opis stanowiska: Przygotowanie, tworzenie i zarządzanie harmonogramem inwestycji na poszczególnych etapach realizacji; Monitorowanie i aktualizacja harmonogramu inwestycji; Udział w spotkaniach z...
  • IFRS 16 Administrative Specialist with Italian or French

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 godz.
    Location: Wroclaw or Hybrid Job Description: We are seeking a detail-oriented IFRS 16 Administrative Specialist with proficiency in Italian and/or French. This administrative role involves meticulously reading and analyzing lease contracts, and subsequently entering contract data into the Planon...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    11 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Obsługa korespondencji oddziału i programów ZSI, EZD PUW, EUDT. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji. Wsparcie obsługi procesów administracyjnych realizowanych przez oddział.
  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
  • Business Improvement Officer z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
  • Specjalista ds. Administracji i Logistyki Projektów

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, ul. Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
  • Specjalista ds. Administracji i Logistyki Projektów

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Będzin, ul. Sielecka 63    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
  • Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Główne obowiązki: prowadzenie spraw związanych z długoterminowym odpłatnym najmem/dzierżawą nieruchomości, powierzchni i lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z odprowadzaniem podatku od nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem badań...