Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów Utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami Przeprowadzanie szkoleń nt. wykorzystania produktów firmy, doradztwo techniczne Uczestnictwo w tworzeniu nowych produktów i rozwiązań Bezpośrednia komunikacja z pozostałymi działami firmy Uczestnictwo w...
Jesteśmy sprawdzonym i znanym na europejskim rynku producentem opraw do okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych. Specjalizujemy się w sprzedaży produktów na rynku B2B, w szczególności do Zakładów Optycznych i Hurtowni.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
Prowadzenie aktywnej sprzedaży
Kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,
Udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i etapach zamówień Klientów,
Budowanie relacji z Klientami,
Realizacja planu sprzedażowego
Wymagania
Komunikatywność,
Dobra dykcja,
Wysoka kultura osobista,
Wykształcenie minimum średnie,
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej,
Doświadczenie w call center będzie dodatkowym atutem,
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,
Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku,
Przyjazną atmosferę pracy,
Atrakcyjny system wynagradzania,
Szkolenie stanowiskowe,
Wsparcie zespołu i miłą atmosferę w rodzinnej firmie,
Możliwość długofalowej współpracy i rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów Utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami Przeprowadzanie szkoleń nt. wykorzystania produktów firmy, doradztwo techniczne Uczestnictwo w tworzeniu nowych produktów i rozwiązań Bezpośrednia komunikacja z pozostałymi działami firmy Uczestnictwo w...