Ogłoszenie numer: 2520528, z dnia 2019-06-24
RoboCamp tworzy nowy standard nauczania robotyki i programowania w szkole. Wychodząc naprzeciw realnym potrzebom stworzyliśmy platformę edukacyjną wspierającą nauczycieli i uczniów. System pozwala prowadzić ciekawe i merytoryczne zajęcia, nawet jeśli nauczyciel dopiero stawia pierwsze kroki w świecie programowania.
RoboCamp to innowacyjny i kilkukrotnie nagradzany startup, którego sukces zawdzięczamy różnorodnym osobowościom i talentom zebranym w jeden zespół. Nasza firma rozwija się szybciej niż kiedykolwiek, dlatego potrzebujemy coraz więcej kapitalnych pracowników.
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
KOGO SZUKAMY?
Pracownik Biura Obsługi Klienta jest ważnym ogniwem w telefonicznej i mailowej komunikacji firmy z klientami z Polski i zagranicy. Aby skutecznie udzielić im pomocy obsługuje nasz sklep internetowy, ma też dostęp do systemów raportowania, sprzedażowych i CRM.
POTRZEBUJEMY WŁAŚNIE CIEBIE...
Jeśli cechuje Cię otwartość na ludzi z całego świata, dobra organizacja pracy i umiejętność łatwego przyswajania nowej wiedzy.
Wymagania
- sprawna umiejętność obsługi komputera
- gotowość i chęć do nauki
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (B2-C1)
- systematyczność i sumienność w pracy
- otwartość na ludzi
- miło widziane doświadczenie we wsparciu działów sprzedaży i marketingu
Oferujemy
- wynagrodzenie 2000 - 3500 netto (zależne od kwalifikacji)
- szkolenie wstępne z obsługi wykorzystywanych systemów
- integracja w innowacyjnym i pomocnym zespole
- pozytywna atmosfera i wysoka kultura pracy
- możliwość zabawy robotami po pracy
Wynagrodzenie
Od 2500 do 4000 PLN