Ogłoszenie numer: 1854931, z dnia 2017-12-01
EFL Polaris to jeden z wiodących polskich producentów opraw i systemów oświetleniowych LED.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: mazowieckie, Słupno k. Marek
Opis stanowiska
- dbałość o jakość komunikacji z klientami firmy,
- obsługa klientów firmy:
- realizacja zamówień i współpraca z Klientami w trakcie ich realizacji,
- budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji z Klientami spółki,
- nadzorowanie przebiegu procesu zgłaszania reklamacji przez Klientów oraz nadzór nad zapewnieniem właściwego i terminowego poziomu obsługi,
- obsługa systemu CDN XL - wprowadzanie zamówień zakupu i sprzedaży, wystawianie faktur sprzedaży,
- dbanie o odpowiedni poziom procesów i komunikacji wewnątrz firmy,
- pomoc dla innych działów firmy według zgłaszanych przez pracodawcę potrzeb,
- współpraca z innymi działami spółki w realizacji zamówień.
Wymagania
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- doświadczenie w obsłudze klienta i wsparciu sprzedaży,
- doświadczenie w obsłudze systemów IT typu CDN, WF Mag lub innych,
- wysokie umiejętności interpersonalne,
- samodyscyplina i doskonała organizacja pracy,
- dobra znajomość Excel, Word,
- znajomość języka angielskiego i / lub niemieckiego – będzie atutem,
- prawo jazdy kat. B – będzie atutem.
Oferujemy
- atrakcyjny system wynagradzania powiązany z wynikami uzyskiwanymi przez organizację,
- współpracę z fachowcami w zakresie swojej branży,
- pracę w bardzo zaangażowanym zespole,
- miłą i przyjazną atmosferę pracy,
- udział w rozbudowie jednego z głównych działów naszej firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.