- Pracę w młodym, dynamicznym zespole
- Zdobycie doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Telefoniczna obsługa Klientów
- Kontrola nad realizacją bieżących zadań
- Wprowadzanie danych i dokumentów do systemu IT
- Utrzymywanie standardów jakościowych obsługi klienta
- Otwartość w budowaniu relacji
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Zorientowanie na cel
- Wykształcenie minimum średnie
Poznaj
4Life Direct sp. z o.o.
Jesteśmy agencją ubezpieczeniową, istniejemy na rynku polskim od 2009 roku i pośredniczymy w sprzedaży prostych i przystępnych cenowo ubezpieczeń na życie. Od 2020 roku współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali Życie S. A. Polski oddział ma swoje biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy unikalny model biznesowy, wyróżniający się wyjątkową strategią kontaktu z Klientem. Pomagamy zainteresowanym osobom uzyskiwać potrzebne informacje i podejmować przemyślane decyzje przy wyborze ubezpieczeń na życie. Cały proces zakupu ubezpieczenia przebiega zdalnie, a Klient może się ubezpieczyć bez wychodzenia z domu. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas najważniejsze