Ogłoszenie numer: 1231693, z dnia 2016-08-18
Centrala Farmaceutyczna CEFARM SA poszukuje osób na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- telefoniczna obsługa klienta (apteki),
- obsługa zamówień elektronicznych,
- aktywna sprzedaż bieżących promocji,
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
- budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie (dodatkowym atutem będzie wykształcenie farmaceutyczne),
- doświadczenie w sprzedaży telefonicznej u dystrybutora farmaceutycznego,
- ogólne doświadczenie w telemarketingu, callcenter,
- silna motywacja do realizacji celów sprzedażowych,
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera (MS Office) i sprawna obsługa klawiatury,
- dyspozycyjność: praca w godzinach 16.30 – 20.30
Oferujemy
- zatrudnienie na umowę zlecenie
- współpracę z doświadczonym, profesjonalnym zespołem,
- wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania oraz osiąganych wyników,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.