Ogłoszenie numer: 1021427, z dnia 2016-03-29
Centrala Farmaceutyczna CEFARM SA poszukuje osób na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
-
telefoniczna obsługa klienta (apteki),
-
obsługa zamówień elektronicznych,
-
aktywna sprzedaż bieżących promocji,
-
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
-
budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Wymagania
-
wykształcenie minimum średnie (dodatkowym atutem będzie wykształcenie farmaceutyczne),
-
doświadczenie w sprzedaży telefonicznej u dystrybutora farmaceutycznego,
-
ogólne doświadczenie w telemarketingu, callcenter,
-
silna motywacja do realizacji celów sprzedażowych,
-
wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjnych i umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność obsługi komputera (MS Office) i sprawnej obsługi klawiatury,
-
dyspozycyjność: praca w trybie dwuzmianowym.
Oferujemy
-
zatrudnienie na umowę zlecenie z możliwością późniejszego zatrudnienia na umowę o pracę,
-
współpracę z doświadczonym, profesjonalnym zespołem,
-
wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania oraz osiąganych wyników,
-
możliwość rozwoju zawodowego.