PORTOS TR7 - wielkopolski producent rolet - powstała na początku lat 90-tych w Kaliszu jako firma prywatna Renaty i Tomasza Szukalskich.
Pracownik biura Obsługi Klienta - przygotowywanie wycen
Miejsce pracy: Kuchary
Obowiązki:
- Przygotowywanie ofert cenowych dla klientów
- Sporządzanie wycen indywidualnych dla kluczowych klientów
- Kontakt telefoniczny oraz mailowy z nowymi klientami
- Kontrolowanie regularności składania zamówień przez stałych klientów
- Analiza rynku i sprzedaży
- Sporządzanie raportów sprzedażowych
Wymagania:
- Biegła znajomość obsługi komputera, w tym Ms Office
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (nie jest ono jednak wymagane)
- pozytywne nastawienie i nie ma problemów w komunikacji z Klientem
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę już od pierwszego dnia w firmie
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych
- Komfortowe warunki pracy: czyste, przestronne i nowoczesne pomieszczenia biurowe, w pełni wyposażone stołówki, wyznaczone miejsca dla osób palących, elektroniczny system ewidencjonowania czasu pracy itd.
- Możliwość realnego wpływu na funkcjonowanie firmy – program „Skrzynka pomysłów” z systemem nagród za najlepsze pomysły na rozwój przedsiębiorstwa i systemu benefitów pracowniczych
- Szkolenia stanowiskowe dla osób bez doświadczenia
- Atrakcyjne rabaty pracownicze na zakup produktów marki Portos.
- Prosty i jasny proces wdrożenia –opiekę Specjalisty ds. Personalnych oraz dedykowanego Opiekuna w dziale
- Teczkę z pakietem informacyjnym – wszystkie najistotniejsze dla pracownika rzeczy zebrane w jednym miejscu – zakres obowiązków, plan wdrożenia itd.
- Wynagrodzenie: stałą podstawę, premie frekwencyjne
- Możliwość rozwoju oraz awansu
- Dofinansowanie do karty Multisport,
- Udział na preferencyjnych warunkach w Programie Ubezpieczeń Grupowych na Życie