"Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom."
Opis stanowiska:
- prowadzenie dokumentacji biura w formie papierowej i elektronicznej
- sporządzanie i przesyłanie comiesięcznych raportów dla Kierownictwa
- umawianie spotkań dla Handlowców
- kontakt telefoniczny z obecnymi i nowymi klientami
Wymagania:
- doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta - mile widziane
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów, dokładność
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełen etat
- wynagrodzenie podstawowe 1800 zł netto (na okresie próbnym) + prowizje
- pracę w dynamicznym środowisku
- pracę w młodym i energicznym zespole