Jeśli dbałość o szczegóły i skrupulatna praca nie są Tobie obce, a także chcesz wykorzystać swoją znajomość języka niemieckiego w pracy, TELUS International będzie idealnym miejscem dla Ciebie.
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
Backoffice z językiem niemieckim dla Vattenfall
Praca w oparciu o umowę zlecenie od stycznia do marca 2022.
Jako część naszego zespołu będziesz opracowywać pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall w języku niemieckim. Będziesz zarządzać zmianami w systemie, takich jak aktualizacja danych personalnych, zmiana planu ratalnego etc.
- Dobra znajomość języka niemieckiego (poziom B2)
- Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane
- Dbałość o szczegóły i skrupulatność
- Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane
- Bardzo dobre umiejętności komputerowe, znajomość typowych aplikacji
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
- Praca w oparciu o umowę zlecenie od 03.01.2022 do 31.03.2022
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
- Praca zdalna
- Wynagrodzenie godzinowe oraz bonusy uznaniowe
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.