Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
Zakres czynności: Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału i dekretowanie do poszczególnych wydziałów; Prowadzenie rejestracji korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; Obsługa korespondencji wychodzącej z Oddziału; Rejestracje i odwzorowanie cyfrowe zwrotu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie materiałów do postępowań wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi, Opracowywanie materiałów przetargowych i przeprowadzenie postępowań w oparciu o instrukcję udzielania zamówień PKP S.A. na roboty budowlane i...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
Jesteśmy firmą produkcyjną z wieloletnią tradycją i doświadczeniem w branży, w związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy pracownika administracyjnego, który zajmie się globalną administracją biura.
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Gliwice, ul. Portowa
Zakres obowiązków:
prowadzenie biura firmy
kontakty z klientami (również zagranicznymi)
obsługa urządzeń biurowych
wystawianie dokumentów wysyłki/faktur
kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
sporządzanie ofert i pozyskiwanie klientów zagranicznych
prace logistyczne (szukanie transportu)
sporządzanie ofert handlowych
Nasze oczekiwania
bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
obsługi komputera,
umiejętność pracy w zespole,
dobra organizacja pracy, szczegółowość.
Firma oferuje:
stabilna praca w stabilnej firmie
możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności zawodowych
Szukamy kogoś z doświadczeniem na podobnym stanowisku
Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
Zakres czynności: Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału i dekretowanie do poszczególnych wydziałów; Prowadzenie rejestracji korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; Obsługa korespondencji wychodzącej z Oddziału; Rejestracje i odwzorowanie cyfrowe zwrotu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie materiałów do postępowań wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi, Opracowywanie materiałów przetargowych i przeprowadzenie postępowań w oparciu o instrukcję udzielania zamówień PKP S.A. na roboty budowlane i...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...