specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
Zakres czynności: Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału i dekretowanie do poszczególnych wydziałów; Prowadzenie rejestracji korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; Obsługa korespondencji wychodzącej z Oddziału; Rejestracje i odwzorowanie cyfrowe zwrotu...
Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
QBL Wojciech ŚliwkaGoleszów, ul. Przemysłowa 17
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
O pracy w naszej firmie: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich: Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim. Rozliczanie i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie materiałów do postępowań wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi, Opracowywanie materiałów przetargowych i przeprowadzenie postępowań w oparciu o instrukcję udzielania zamówień PKP S.A. na roboty budowlane i...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
KET jest wiodącym producentem części samochodowych i elektronicznych w Korei, założonym w 1973 roku, mającym 47 lat historii. Posiadamy pięć fabryk w Korei oraz filie produkcyjne w Weihai w Chinach i Hanoi w Wietnamie tworząc globalną sieć produkcyjną. Ponadto istnieją biura w Szanghaju, Detroit i innych miejscach na całym świecie, aby odpowiadać na potrzeby klientów. W 2019 roku postanowiliśmy otworzyć filię KET Poland w Zabrzu, fabrykę która będzie naszą placówką wejścia do Europy. W związku z tym prowadzimy rekrutację na nowe stanowiska pracy.
www. ket.com
Weź udział w unikalnym doświadczeniu budowania zespołu od podstaw i zostań jednym z pierwszych pracowników!
Pracownik Administracyjny
Miejsce pracy: Zabrze
Zakres obowiązków:
zaopatrzenie firmy w artykuły rzeczowe i usługi zewnętrzne,
obsługa rezerwacji podróży służbowych,
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
organizacja wewnętrznych spotkań firmowych oraz zewnętrznych wyjazdów,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
obsługa spotkań zagranicznych gości.
Wymagania:
osoba w trakcie studiów lub z wykształceniem wyższym,
świetna organizacja pracy,
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata,
praktyczna znajomość pakietu MS Office,
umiejętności interpersonalne na wysokim poziomie,
aplikacja CV w języku angielskim.
Oferujemy:
możliwość rozwoju zawodowego w strukturach nowo powstającej firmy,
atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności,
stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
Zakres czynności: Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału i dekretowanie do poszczególnych wydziałów; Prowadzenie rejestracji korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; Obsługa korespondencji wychodzącej z Oddziału; Rejestracje i odwzorowanie cyfrowe zwrotu...
Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
QBL Wojciech ŚliwkaGoleszów, ul. Przemysłowa 17
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
O pracy w naszej firmie: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich: Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim. Rozliczanie i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie materiałów do postępowań wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi, Opracowywanie materiałów przetargowych i przeprowadzenie postępowań w oparciu o instrukcję udzielania zamówień PKP S.A. na roboty budowlane i...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...