relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: rejestrowanie, opisywanie, dokonywanie kontroli dokumentów finansowo-księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów zakupowych, sprzedażowych oraz innych, z których wynikają skutki finansowe, wystawianie dokumentów...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
9 godz.
Zakres obowiązków: odbieranie korespondencji i kierowanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji i obsługa dokumentów w Zakładzie, obsługa systemu do obiegu dokumentów i archiwizacji (ODA), gromadzenie, przechowywanie, przetwarzanie materiałów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
10 godz.
Zakres obowiązków: opracowywanie i weryfikowanie przepisów dotyczących Centrum Realizacji Inwestycji, nadzór nad wdrażaniem wytycznych w zakresie inwestycji realizowanych przez jednostkę, przygotowywanie, uzgadnianie oraz nadzór nad wdrażaniem przepisów wewnętrznych Centrum, wdrażanie w...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
10 godz.
Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
Pracownik Administracyjny ze znajomością języka francuskiego
Pracownik Administracyjny ze znajomością języka francuskiego
Steinpol Central Services
Rzepin
praca stacjonarna
2608 dni temu
Fabryka mebli tapicerowanych
Steinpol Central Services Sp. z o.o.
należy do międzynarodowego koncernu Steinhoff International, który zatrudnia na całym świecie przeszło 90 000 pracowników.
W Polsce, w ramach Grupy Steinpol zintegrowanych jest 8 zakładów produkujących meble tapicerowane, zlokalizowanych w zachodniej i południowej Polsce a Steinpol Central Services w Rzepinie stanowi centrum logistyczno - administracyjne.
Steinpol Central Services oferuje zatrudnienie w dziale obsługi klienta na stanowisku:
Pracownik Administracyjny ze znajomością języka francuskiego
Miejsce pracy: Rzepin
Twoje zadania:
Kompleksowa obsługa klienta w zakresie rejestracji, realizacji, aktualizacji i monitoringu zamówień oraz dostaw
Opracowywanie reklamacji
Serwis posprzedażowy
Dążenie do budowania długotrwałych relacji z klientami
Twoje kwalifikacje:
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
Mile widziana znajomość języka angielskiego i włoskiego
Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej (spedycje)
Dobra znajomości pakietu MS Office
Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
Wysoka kultura osobista
Entuzjazm i zaangażowanie w wykonywaną pracę
Oferujemy w zamian:
Wsparcie w organizacji i kosztach dojazdu z Zielonej Góry i Gorzowa
Stałą i stabilną pracę w ramach umowy o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Dodatkową opiekę medyczną
Dodatkowe świadczenia z funduszu socjalnego
Możliwość nauki i rozwoju
Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole wśród profesjonalistów
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: rejestrowanie, opisywanie, dokonywanie kontroli dokumentów finansowo-księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów zakupowych, sprzedażowych oraz innych, z których wynikają skutki finansowe, wystawianie dokumentów...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
9 godz.
Zakres obowiązków: odbieranie korespondencji i kierowanie jej do właściwych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji i obsługa dokumentów w Zakładzie, obsługa systemu do obiegu dokumentów i archiwizacji (ODA), gromadzenie, przechowywanie, przetwarzanie materiałów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
10 godz.
Zakres obowiązków: opracowywanie i weryfikowanie przepisów dotyczących Centrum Realizacji Inwestycji, nadzór nad wdrażaniem wytycznych w zakresie inwestycji realizowanych przez jednostkę, przygotowywanie, uzgadnianie oraz nadzór nad wdrażaniem przepisów wewnętrznych Centrum, wdrażanie w...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
10 godz.
Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...