specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 godz.
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
Główne zadania: Prowadzenie spraw dotyczących zapewnienia dostaw i usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem Agencji, w tym m.in: przygotowywanie dokumentów związanych z przeprowadzeniem we właściwym trybie postępowań wyłaniających dostawców i usługodawców Agencji; nadzór nad...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
2 dni
Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przygotowywanie i współprowadzenie postępowań konkursowych na zawarcie umów w rodzaju: leczenie szpitalne, przygotowywanie analiz wskazujących poziom realizacji obowiązujących umów oraz zapotrzebowania na nowe świadczenia, analiza i weryfikacja...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
GŁÓWNE ZADANIA: współpraca z pracownikami naukowymi Instytutu w zakresie realizacji projektów naukowo-badawczych, w tym m.in. przygotowanie sprawozdawczości, monitorowanie terminowości realizacji zadań, weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków; prowadzenie dokumentacji projektowej...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
GŁÓWNE ZADANIA: Realizacja projektów naukowych: planowanie, sprawozdanie, monitorowanie wykonania i wydatków. Zarządzanie dokumentacją projektową. Informowanie o konkursach na dofinansowanie projektów oraz przygotowywanie wniosków. Monitorowanie czasu pracy w projektach naukowych i rocznych...
Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
menedżer / kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Twój zakres zadań: Wsparcie Dyrektora Technicznego w codziennej pracy; Monitorowanie rynku i wyszukiwanie ogłoszeń o postępowaniach przetargowych; Wnikliwa analiza rynku oraz działań konkurencji; Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizowanymi projektami; Przygotowywanie prezentacji...
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie oraz kontrola ilościowa i jakościowa dostaw, przygotowywanie wydań dla oddziałów szpitalnych, odznaczanie zamówień, wprowadzanie dokumentów dostaw do systemu, etykietowanie asortymentu, nadzór nad rotacją asortymentu, obsługa reklamacji,...
Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu.
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Pracownik administracyjny z językiem obcym (m/k)
Miejsce pracy: Opole
Nr ref.: JO-1902-424482
Opis stanowiska:
Odpowiadanie na pytania klientów zagranicznych i rozwiązywanie bieżących problemów;
Budowanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi;
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji i wprowadzanie danych do systemu;
Przygotowywanie sprawozdań i raportów;
Praca w ramach jednego zespołu: administracja, finanse i księgowość, HR, logistyka, obsługa klienta, service desk - stanowiska z doświadczeniem lub bez doświadczenia.
Idealny kandydat:
Bardzo dobrze zna wybrany język obcy: duński/francuski/niderlandzki/niemiecki/szwedzki (min. B2) - warunek konieczny;
Posługuje się językiem angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym (min. B1);
Zna pakiet MS Office, dobrze organizuje swoją pracę;
Chce się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności w pracy;
Ma wysokie zdolności komunikacyjne.
Oferujemy:
Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę;
Pakiet szkoleń;
Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport, bilety do kina/teatru);
Przejrzystą ścieżkę kariery, możliwość rozwoju w strukturach firmy;
Pracę w nowoczesnym biurze w międzynarodowym środowisku.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 godz.
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
Główne zadania: Prowadzenie spraw dotyczących zapewnienia dostaw i usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem Agencji, w tym m.in: przygotowywanie dokumentów związanych z przeprowadzeniem we właściwym trybie postępowań wyłaniających dostawców i usługodawców Agencji; nadzór nad...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
2 dni
Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przygotowywanie i współprowadzenie postępowań konkursowych na zawarcie umów w rodzaju: leczenie szpitalne, przygotowywanie analiz wskazujących poziom realizacji obowiązujących umów oraz zapotrzebowania na nowe świadczenia, analiza i weryfikacja...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
GŁÓWNE ZADANIA: współpraca z pracownikami naukowymi Instytutu w zakresie realizacji projektów naukowo-badawczych, w tym m.in. przygotowanie sprawozdawczości, monitorowanie terminowości realizacji zadań, weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków; prowadzenie dokumentacji projektowej...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
GŁÓWNE ZADANIA: Realizacja projektów naukowych: planowanie, sprawozdanie, monitorowanie wykonania i wydatków. Zarządzanie dokumentacją projektową. Informowanie o konkursach na dofinansowanie projektów oraz przygotowywanie wniosków. Monitorowanie czasu pracy w projektach naukowych i rocznych...
Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
menedżer / kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Twój zakres zadań: Wsparcie Dyrektora Technicznego w codziennej pracy; Monitorowanie rynku i wyszukiwanie ogłoszeń o postępowaniach przetargowych; Wnikliwa analiza rynku oraz działań konkurencji; Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizowanymi projektami; Przygotowywanie prezentacji...
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie oraz kontrola ilościowa i jakościowa dostaw, przygotowywanie wydań dla oddziałów szpitalnych, odznaczanie zamówień, wprowadzanie dokumentów dostaw do systemu, etykietowanie asortymentu, nadzór nad rotacją asortymentu, obsługa reklamacji,...
Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu.