Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Zadania:
- praca administracyjna związana z działem kadr
- wsparcie działu HR w procesach rekrutacji (organizowanie spotkań, kontakt z Kandydatami)
- redagowanie i umieszczanie ogłoszeń o pracę
- poszukiwanie Kandydatów na rekrutowane stanowiska
- prowadzenie wstępnych rozmów rekrutacyjnych
- udział w spotkaniach z Kandydatami
- prowadzenie dokumentacji Pracowników
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego
- chęć rozwoju w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, HR i kadr
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Oferujemy:
- umowę o pracę w międzynarodowej firmie
- możliwość aktywnego wykorzystywania języka francuskiego w codziennej pracy
- szkolenia wstępne, rozwojowe (na stanowisku nie jest wymagane posiadanie doświadczenia)
- stabilne zatrudnienie i możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju
- atrakcyjne wynagrodzenie
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.