Twój zakres obowiązków: sprzedaż produktów bankowych (m.in. kredyty gotówkowe, firmowe, hipoteczne, leasing) aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych; uczestniczenie w spotkaniach z Klientami i prezentowanie oferty Banku; rozpoznawanie i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
Your responsibilities: Taking part in financial systems (mainly D365) implementations in the entities within the Group. Leading continuous improvement projects and processes standardization across the Group. Process analysis, including 'as-is' state and 'to-be' design (enhanced with process maps and...
możliwość pracy w trybie hybrydowym Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami; utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami; odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku; przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
ZADANIA: nadzór nad rozliczeniami finansowymi budowy, w tym z podwykonawcami oraz dostawcami; efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z...
LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.
Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Dla naszego klienta, międzynarodowego Banku poszukujemy obecnie osób na stanowisko:
Pracownik Administracyjny w punkcie ratalnym
Miejsce pracy:Warszawa Targówek
Zakres obowiązków:
Obsługa administracyjna klientów, zainteresowanych zakupami ratalnymi,
Weryfikacja dokumentacji kredytowej,
Analiza zdolności kredytowej klienta w systemie,
Zawieranie umów z klientami,
Bieżące raportowanie.
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane,
Komunikatywność,
Miła aparycja,
Pozytywne nastawienie do pracy w obsłudze klienta,
Dyspozycyjność do pracy 6 dni w tygodniu (pon-sob elastyczny grafik).
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Elastyczny grafik,
Atrakcyjne wynagrodzenie – 20zł/godzinę brutto,
Możliwość pracy dla Banku o międzynarodowej strukturze,
Twój zakres obowiązków: sprzedaż produktów bankowych (m.in. kredyty gotówkowe, firmowe, hipoteczne, leasing) aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych; uczestniczenie w spotkaniach z Klientami i prezentowanie oferty Banku; rozpoznawanie i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
Your responsibilities: Taking part in financial systems (mainly D365) implementations in the entities within the Group. Leading continuous improvement projects and processes standardization across the Group. Process analysis, including 'as-is' state and 'to-be' design (enhanced with process maps and...
możliwość pracy w trybie hybrydowym Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami; utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami; odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku; przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
ZADANIA: nadzór nad rozliczeniami finansowymi budowy, w tym z podwykonawcami oraz dostawcami; efektywne i terminowe księgowanie dokumentów pod względem poprawności z zapisami umów oraz przepisami podatkowymi; odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów księgowych zgodnie z...