Główny zakres obowiązków: sporządzanie - zgodnie z obowiązującymi regulacjami - dokumentacji oraz prowadzenie całokształtu spraw mających na celu wyłonienie wykonawcy zewnętrznego dla specjalistycznych kategorii zakupowych na dostawy: m.in. materiałów chemicznych, odczynników i...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia na usługi, roboty budowlane oraz rozbiórki, Uzyskiwanie warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzania ścieków od właściwych jednostek...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: realizacja zakupów urządzeń oraz aparatury medycznej na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, doradztwo i pomoc techniczna...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 dni
Główne obowiązki: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania II, w szczególności: Przygotowywanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów; Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny...
Główny zakres obowiązków: realizacja zadań dotyczących ochrony środowiska w zakresie gospodarki odpadowej w zakresie odpadów technologicznych oraz innych odpadów powstających w zakładzie tj.: prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami: ewidencji ilościowej i jakościowej odpadów...
Będziesz odpowiadać za: pozyskiwanie materiałów niezbędnych do projektowania w zakresie branży sanitarnej, (m.in. map, warunków technicznych od gestorów); sporządzanie inwentaryzacji stanu istniejącego w zakresie branży sanitarnej, sporządzanie dokumentacji projektowych, rysunków,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie materiałów do postępowań wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi, Opracowywanie materiałów przetargowych i przeprowadzenie postępowań w oparciu o instrukcję udzielania zamówień PKP S.A. na roboty budowlane i...
Główny zakres obowiązków: opracowywanie dokumentów formalnoprawnych w zakresie realizowanych przez Pion zadań, a w szczególności: wniosków na posiedzenia organów Spółki, projektów uchwał, umów, aneksów, porozumień, regulacji wewnętrznych, poświadczeń, pełnomocnictw oraz wzorów...
Pracownik Administracyjny w Dziale Zamówień Publicznych
Pracownik Administracyjny w Dziale Zamówień Publicznych
SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Łódź
praca stacjonarna
1605 dni temu
Pracownik Administracyjny w Dziale Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Łódź
Kim jesteśmy?
Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji w branży medycznej z płaską strukturą, która:
Jest obecna na rynku już od prawie 30 lat,
Zatrudnia ponad 150 pracowników, z czego część jest z nami od samego początku istnienia firmy!
W ofercie posiada aż 14.000 produktów, 40 renomowanych, globalnych producentów!
Nasi współpracownicy tworzą grupy projektowe, z powodzeniem kreując i wdrażając innowacyjne marki własne.
Pracując u NAS zyskasz:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Pracę biurową przy której nie groźna Ci będzie monotonia i brak wyzwań,
Prywatną Opiekę Medyczną i dofinansowanie do Karty Multisport,
Przejrzystą ścieżkę awansu zależną od Twoich wyników,
Jeżeli zastanawiasz się nad stanowiskiem urzędniczym, może warto wybrać bardziej rozwojowy, dynamiczny, a także dający więcej szans i możliwości sektor prywatny.
Pracując w Skamex odpowiedzialny będziesz za:
Sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej,
Kompleksową obsługę postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,
Współpracę z przedstawicielami regionalnymi i działem handlowym,
Tworzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szukamy właśnie Ciebie jeżeli:
Masz ukończone studia wyższe,
Jesteś gotów do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,
Umiesz pracować z MS Excel,
Lubisz podejmować wyzwania,
Jesteś osobą komunikatywną, otwartą, a przy tym dobrze zorganizowaną.
Główny zakres obowiązków: sporządzanie - zgodnie z obowiązującymi regulacjami - dokumentacji oraz prowadzenie całokształtu spraw mających na celu wyłonienie wykonawcy zewnętrznego dla specjalistycznych kategorii zakupowych na dostawy: m.in. materiałów chemicznych, odczynników i...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia na usługi, roboty budowlane oraz rozbiórki, Uzyskiwanie warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzania ścieków od właściwych jednostek...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: realizacja zakupów urządzeń oraz aparatury medycznej na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, doradztwo i pomoc techniczna...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 dni
Główne obowiązki: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania II, w szczególności: Przygotowywanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów; Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny...
Główny zakres obowiązków: realizacja zadań dotyczących ochrony środowiska w zakresie gospodarki odpadowej w zakresie odpadów technologicznych oraz innych odpadów powstających w zakładzie tj.: prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami: ewidencji ilościowej i jakościowej odpadów...
Będziesz odpowiadać za: pozyskiwanie materiałów niezbędnych do projektowania w zakresie branży sanitarnej, (m.in. map, warunków technicznych od gestorów); sporządzanie inwentaryzacji stanu istniejącego w zakresie branży sanitarnej, sporządzanie dokumentacji projektowych, rysunków,...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie materiałów do postępowań wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi, Opracowywanie materiałów przetargowych i przeprowadzenie postępowań w oparciu o instrukcję udzielania zamówień PKP S.A. na roboty budowlane i...
Główny zakres obowiązków: opracowywanie dokumentów formalnoprawnych w zakresie realizowanych przez Pion zadań, a w szczególności: wniosków na posiedzenia organów Spółki, projektów uchwał, umów, aneksów, porozumień, regulacji wewnętrznych, poświadczeń, pełnomocnictw oraz wzorów...