MOYA SIEĆ STACJI PALIW
Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci stacji paliw w Polsce. Pierwszą stację uruchomiliśmy w 2009 roku, obecnie posiadamy już ponad 200 obiektów. Wyróżnia nas wszechstronna, stale rozwijająca się oferta obejmująca m.in. koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, ulepszony diesel ON MOYA POWER, program flotowy MOYA FIRMA. W trosce o naszych Klientów, wprowadzamy atrakcyjne promocje, realizujemy ogólnopolskie działania marketingowe, oferujemy program lojalnościowy MOYA VIP.
Podejmij wyzwanie i odpowiedź na poniższą ofertę rekrutacyjna!!
Pracownik administracyjny / Pracownik Sekretariatu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie faktur do systemu ERP;
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie;
- Kompleksowa obsługa sekretariatu firmy - obsługa połączeń telefonicznych i urządzeń biurowych;
- Prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Obsługa gości i klientów
- Tworzenie pism na potrzeby biura;
- Organizowanie zakupów materiałów biurowych;
- Bieżąca obsługa biura Zarządu.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Znajomość obsługi komputera (pakiet Office);
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Komunikatywność i umiejętność współpracy z pozostałymi działami;
- Skuteczność w osiąganiu wyznaczonych celów;
- Aktywna znajomość języka angielskiego w zakresie związanym z obsługą biura;
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w prężnie rozwijającej się spółce handlowej;
- Prywatną opiekę medyczną
- Atrakcyjne warunki grupowego ubezpieczenia
- Stałą pracę w stabilnej firmie;
- Miłą atmosferę oraz dobre warunki pracy.