Dussmann Polska Sp. z o.o., międzynarodowa firma świadcząca usługi z zakresu Integrated Facility Management, do swojego Zespołu poszukuje kandydatów/kandydatek.
Jesteśmy dobrą, stabilną firmą.
Zatrudnimy osoby z doświadczeniem i bez, przyuczymy.
Pracownik administracyjno-kadrowy – Asystent kierownika kontraktu
Świebodzin
- Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia i wysoki standard pracy
- Miłą atmosferę pracy
- Możliwość rozwoju w strukturach organizacji
- Pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i inne)
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w systemie elektronicznym
- Przygotowywanie raportów i zestawień
- Weryfikacja faktur i kontrola wprowadzania faktur do systemu
- Kontakt z Kierownikami i Dyrektorami Operacyjnymi
- Inne prace biurowe zlecone przez przełożonego
- Podstawowa obsługa kadrowa pracowników
- Doświadczenia w pracy biurowej i na systemach informatycznych (wprowadzanie danych, raporty, itp.)
- Znajomości języka angielskiego (poziom dobry)
- Dobrej znajomości przepisów z zakresu kadr i płac oraz narzędzi i standardów HR
- Dokładności i sumienności
- Dobrej organizacji pracy
- Dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza programu Excel)
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.