relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: rejestrowanie, opisywanie, dokonywanie kontroli dokumentów finansowo-księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów zakupowych, sprzedażowych oraz innych, z których wynikają skutki finansowe, wystawianie dokumentów...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 godz.
Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
8 godz.
Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.
Pośredniczymy w rejestracji pojazdów. Zajmujemy się tym kompleksowo, na terenie całego kraju. Zatrudniamy prawie 300 osób i szukamy dalej, bo nie chcemy stać w miejscu i potrzebujemy wsparcia. Jeśli lubisz wyzwania, cenisz sobie odważne myślenie i kreatywne działanie dołącz do naszego zespołu. Zapraszamy!
www.multiassist.pl
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Twoje obowiązki
Zarządzanie korespondencją firmową
Koordynacja obiegu dokumentów
Obsługa Klienta
Bieżące wsparcie administracyjne współpracowników
Tego oczekujemy
Znajomość podstawowych aplikacji pakietu MS Office
Umiejętności nawiązywania kontaktów
Samodzielność w podejmowaniu decyzji i wykonywaniu powierzonych zadań
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Dyspozycyjność i zaangażowanie w realizację wytyczonych celów
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: rejestrowanie, opisywanie, dokonywanie kontroli dokumentów finansowo-księgowych, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów zakupowych, sprzedażowych oraz innych, z których wynikają skutki finansowe, wystawianie dokumentów...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 godz.
Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
8 godz.
Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.