Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO- BIUROWY

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO- BIUROWY

Fraikin Polska
Warszawa
praca stacjonarna
6097 dni temu

Ogłoszenie numer: 42705, z dnia 2008-04-17

Fraikin Polska

Filia firmy francuskiej zajmująca sie wynajmem i zarządzaniem samochodami ciężarowymi i dostawczymi.

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO- BIUROWY

Miejsce pracy: Warszawa

 

Wymagania

• wykształcenie wyższe, • dobra znajomość języka angielskiego, • dyspozycyjność, • umiejętność pracy w zespole, • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne: umiejętność wnikliwej oceny faktów, • sumienność, • odporność na stres, • bardzo dobre umiejętności interpersonalne, • bardzo dobra znajomość programów komputerowych z pakietu MS Office, • kreatywność i inicjatywa, • dyspozycyjność.

Oferujemy

Odpowiedzialną i absorbujacą pracę w dynamicznie rozwijajacej sie firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Fraikin Polska Sp. z o.o.

Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.