Headhunters Sp. z o.o., która figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 10079, to zespół wyspecjalizowanych i doświadczonych pracowników. Zajmujemy się zarówno rekrutacją stałą, jak i pracą tymczasową. Centrala Headhunters mieści się w Szczecinie, a oddziały w Poznaniu, Katowicach i Gdańsku. Działamy na terenie całego kraju.
Więcej o nas na www.hdhunters.com
Znajdź nas na Facebook’u!
Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
- obsługa działu sprzedaży (sporządzanie ofert cenowych, obsługa zamówień i zgłoszeń reklamacyjnych),
- bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych,
- wystawianie dokumentów magazynowo - sprzedażowych, tworzenie analiz i kalkulacji na potrzeby działu,
- obsługa strony internetowej i profilu firmowego na portalu społecznościowym,
- reprezentowanie firmy podczas targów,
- współpraca z działem księgowości w zakresie kontroli terminowego regulowania należności przez klientów.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (niemieckojęzyczni klienci),
- znajomość obsługi komputera na bardzo dobrym poziomie, w tym m.in. pakietu Microsoft Office,
- prawo jazdy kat. B,
- gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Poznania i okolic,
- kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
- zatrudnienie od zaraz na samodzielnym stanowisku,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizja,
- niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, telefon, laptop),
- praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-17.00,
- możliwość rozwoju zawodowego, a także awansu w strukturze firmy,
- prywatną opiekę medyczną.
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.