Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Transportu

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
  • Specjalista ds. Administracji

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin, ul. Odkrywkowa 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji, a w szczególności: przyjmowanie, ewidencjonowanie,...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Koordynator Pracy Oddziału

    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
  • Specjalista w Wydziale Kontroli Gospodarowania Wodami

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: zbieranie i opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, prowadzenie inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, sporządzanie projektów zarządzeń pokontrolnych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...
  • Inżynier ds. zatwierdzeń pozwoleń na pracę

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Jastrzębie-Zdrój Specjalista ds. Administracyjnych Jastrzębie-Zdrój
Pracownik Administracyjno-Biurowy w sekcji Kontroli Wewnętrznej

Pracownik Administracyjno-Biurowy w sekcji Kontroli Wewnętrznej

Centralne Laboratorium Pomiarowo-Badawcze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Jastrzębie-Zdrój
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
126 dni temu
Pracownik Administracyjno-Biurowy w sekcji Kontroli Wewnętrznej
Miejsce pracy: Jastrzębie-Zdrój

Zakres Obowiązków:

  • Opracowywanie okresowych/rocznych planów kontroli wewnętrznej w Spółce.
  • Weryfikacja ustanowionych mechanizmów kontrolnych oraz ocena sposobu i skuteczności ich funkcjonowania.
  • Identyfikowanie potencjalnych zagrożeń o charakterze niegospodarności, marnotrawstwa  lub nadużycia, a także formułowanie propozycji działań zapobiegawczych.
  • Realizacja planowanych zadań kontrolnych/auditowych oraz kontroli doraźnie zleconych,
  • Monitoring statusu wdrożenia rekomendacji, w tym przeprowadzanie kontroli sprawdzających.
  • Przygotowywanie okresowych/rocznych sprawozdań z realizacji planowanych zadań kontrolnych i kontroli doraźnych.
  • Nadzór nad gromadzeniem, przetwarzaniem i archiwizowaniem dokumentacji, informacji zebranych w trakcie kontroli i auditów.
  • Udział w realizacji zadań kontrolnych/auditowych prowadzonych w Spółce.
  • Promowanie dobrych praktyk oraz edukacja w zakresie zapobiegania nadużyciom poprzez formułowanie rekomendacji oraz organizowanie szkoleń wewnętrznych.
  • Rzetelne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań.
  • Przestrzeganie ustalonych zasad organizacji pracy.
  • Harmonijna współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki.
  • Przestrzeganie regulacji wewnętrznych dotyczących wykonywanych czynności Kontrolnych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe /średnie.
  • Doświadczenie: minimum 1-6 miesięcy dla wyższego wykształcenia i średniego.

Dodatkowe wymagania:

  • Znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu MS Office (Word, Excel) w stopniu dobrym. 
  • Komunikatywność. 
  • Rzetelność. 
  • Umiejętność analitycznego i koncepcyjnego myślenia.
  • Umiejętność organizacji własnej pracy.
  • Prawo jazdy kat. B 
  • Znajomość zagadnień systemowych w zakresie wymagań normy PN- EN ISO 9001:2015-10; PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02

Wymagane dokumenty:

  • CV kandydata do pracy na danym stanowisku.
  • List Motywacyjny kandydata do pracy na danym stanowisku.

Firma oferuje:

  • Pracę w wymiarze od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 15.00.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę w firmie należącej do Grupy Kapitałowej JSW.
  • Miesięczne i dodatkowe premie.
  • Pracę w nowoczesnej oraz stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Wysyłając aplikację prosimy o dopisanie klauzuli o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), zawartych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w celu udziału w obecnej rekrutacji/w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Centralne Laboratorium Pomiarowo - Badawcze sp. z o.o., z siedzibą w Jastrzębiu Zdroju, przy ul. Rybnickiej 6. Jednocześnie oświadczam, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne oraz, iż zostałam/em poinformowana/y o prawie żądania dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia, a także cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.”

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Centralne Laboratorium Pomiarowo-Badawcze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-335) przy ul. Rybnicka 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Sąd Rejonowy w Gliwicach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000035253. Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostępny pod adresem: daneosobowe@clpb.pl .

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Centralne Laboratorium Pomiarowo-Badawcze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Centralne Laboratorium Pomiarowo-Badawcze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jako spółka prawa handlowego rozpoczęła działalność 1 września 1998 r. Spółka powstała na bazie majątku kopalń w wyniku restrukturyzacji usług laboratoryjnych w zakładach Jastrzębskiej Spółki Węglowej S.A.

Na ofertę usług świadczonych przez Centralne Laboratorium Pomiarowo-Badawcze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością składają się:

Usługi badawcze w dziedzinie:

-węgla, popiołu z węgla, koksu, paliw alternatywnych
-żużli, stałych ubocznych produktów spalania paliw stałych
-kruszyw górniczych
-odpadów
-biopaliw stałych
-monitorowania wielkości emisji dwutlenku węgla
-wód i ścieków
-pomiarów szkodliwości fizycznych i chemicznych na stanowiskach pracy
-próbek gazowych i pyłu kopalnianego
-badania środowiska pracy
-pomiarów emisji pyłowo-gazowych

Usługi inspekcyjne w dziedzinie paliw stałych, biopaliw, gazów

Działalność szkoleniowa

Badania biegłości w zakresie paliw stałych, gazów, odpadów, środowiska pracy oraz pobierania próbek .

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Transportu

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
  • Specjalista ds. Administracji

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin, ul. Odkrywkowa 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji, a w szczególności: przyjmowanie, ewidencjonowanie,...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Koordynator Pracy Oddziału

    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
  • Specjalista w Wydziale Kontroli Gospodarowania Wodami

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: zbieranie i opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, prowadzenie inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, sporządzanie projektów zarządzeń pokontrolnych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Kluczowe obowiązki: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie czynności...
  • Inżynier ds. zatwierdzeń pozwoleń na pracę

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;