DOBRZE BY BYŁO:
Gdybyś pracował w bardzo dużej, stabilnej firmie. Zapewni Ci to bezpieczeństwo i perspektywy rozwoju. |
DOBRZE BY RÓWNIEŻ BYŁO:
Gdybyś pracował w przedsiębiorstwie, w którym szef zna Cię osobiście. |
NAJLEPIEJ BĘDZIE:
Gdy przyjdziesz do SATURN-a. Tutaj znajdziesz i jedno i drugie! Ciekawe zadania oraz przyjazną atmosferę decentralnie zarządzanego marketu, w którym rzeczywiście ceni się i wynagradza Twoje zaangażowanie. Super, nie? |
PRACOWNICY DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
To Twoje zadania:
W naszym dziale serwisu przyjmujesz reklamacje towaru i zlecenia naprawy. Dzięki szybkiej i skutecznej obsłudze dostarczasz naszym klientom jeszcze jeden powód by zawsze nas polecali.
Masz zmysł techniczny i doświadczenie zawodowe w zakresie napraw towaru. Świetnie orientujesz się w procedurach serwisowych, masz wiedzę z zakresu prawa konsumenckiego. Ponadto znasz się na handlu i masz talent organizacyjny. W stosunku do klientów jesteś miły i uczynny.