Najnowsze oferty pracy

  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Młodszy specjalista / specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    2 dni
    Główne zadania: Tworzenie i zarządzanie treściami do kampanii B2B oraz B2C (posty social media, teksty reklamowe). Projektowanie prostych grafik do komunikacji B2B oraz B2C ( preferowane środowisko CANVA). Tworzenie komunikatów marketingowych (SM, newslettery, materiały reklamowe)....
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
Zobacz więcej ofert pracy

PR Support & Office Assistant

Sollers Consulting Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3344 dni temu

Od 2000 roku doradzamy, wrażamy systemy informatyczne oraz tworzymy rozwiązania dla największych klientów z branży finansowej. W gronie ponad 400 wysoko wykwalifikowanych konsultantów i programistów realizujemy projekty w Polsce i na całym świecie – pracujemy m.in. w Niemczech, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i na Islandii.

Mamy jasną ścieżkę kariery i promocji, a najbardziej cenimy sobie przyjazną atmosferę, integrację oraz pracę zorientowaną na sukces zespołu. Wyniki regularnie przeprowadzanych wśród nas ankiet satysfakcji to dowód, że pracownicy dobrze się u nas czują. Jest to dla nas kluczowy wskaźnik, bo stawiamy na długotrwałą współpracę.

W trzech biurach – w Warszawie, Lublinie i Kolonii – tworzymy zespół programistów i ludzi biznesu. Ciągle się rozwijamy. Obecnie szukamy do naszego zespołu kandydatów na stanowisko:


PR Support & Office Assistant

Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PR/WAW/P/15



Będziesz mieć szansę na:
 
  • Wsparcie zespołów PR i Office w bieżących zadaniach administracyjnych i logistycznych
  • Współorganizowanie wydarzeń dla klientów i akcji rekrutacyjnych
  • Przygotowywanie i dbałość o bieżącą dostępność materiałów promocyjnych
  • Zarządzanie bazą mediów i klientów oraz przygotowanie mailingów
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z mediami (research, przygotowanie informacji prasowych, follow-up)
  • Współudział w rozwoju kanałów social media i strony internetowej
  • Współtworzenie strategii działań PR, marketing i employer branding

 

 


Stawiając na ciebie oczekujemy, że:
 
  • Jesteś w pełni dyspozycyjnym studentem lub absolwentem kierunków humanistycznych
  • Bardzo dobrze znasz język angielski
  • Imponujesz piękną polszczyzną w mowie i piśmie
  • sprawnie obsługujesz komputer (znasz MS Office,
    a w szczególności Excel)
  • Sprawnie poruszasz wśród zagadnień i narzędzi PR (w tym Social Media i Digital)
  • Interesujesz się nowymi technologiami
    i innowacjami
  • Cechujesz się komunikatywnością, sumiennością
    i samodzielnością
  • Dobrze organizujesz swoją pracę i chcesz się rozwijać
Doceniamy dodatkowo, jeśli:
 
  • Masz doświadczenie w organizacji eventów
  • Możesz pochwalić się praktyczną znajomością działów PR lub marketingu
  • Posiadasz doświadczenie w administracyjnym wsparciu funkcjonowania biura
  • Mówisz w innym języku, szczególnie w języku niemieckim
  • Znasz CRM lub funkcjonalności związane
    z masowymi mailingami
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B

Zostajemy w Sollers, bo:
 
  • Mamy opiekę medyczną, kartę multisport i wspólnie rozwijamy sportowe pasje
  • Znamy swoją ścieżkę kariery i wynagrodzenie na dwa lata do przodu
  • Mamy okazję pracować z międzynarodowymi partnerami
  • W kuchni zawsze czekają na nas płatki śniadaniowe i świeżo mielona kawa z ekspresu, a trzy razy w tygodniu, świeże owoce
  • Dwa razy w miesiącu spotykamy się na pizzę i dyskusje o ciekawych technologiach. Jesteśmy na bieżąco informowani o tym, co dzieje się w firmie. Mamy wiele okazji by wspólnie się spotykać i integrować
 

Podobne oferty

  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Młodszy specjalista / specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    2 dni
    Główne zadania: Tworzenie i zarządzanie treściami do kampanii B2B oraz B2C (posty social media, teksty reklamowe). Projektowanie prostych grafik do komunikacji B2B oraz B2C ( preferowane środowisko CANVA). Tworzenie komunikatów marketingowych (SM, newslettery, materiały reklamowe)....
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....