Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik ds. Marketingu i PR

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania na stanowisku: Prowadzenie kampanii marketingowych, brandowych oraz ich integracja z kampaniami sprzedażowymi i innymi wydarzeniami, Organizacja działań PR, np. wystaw czy pokazów produktów, Nadzorowanie tworzenia materiałów marketingowych w różnych formatach, Zarządzanie zespołem...
  • Marketing & PR Manager

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki główne: Planowanie i prowadzenie spójnych działań marketingowych, brandingowych, w relacji do kampanii sprzedażowych, wydarzeń i premier produktów, Organizowanie działań PR (wystawy, pokazy produktów, itp), Planowanie i nadzorowanie przygotowywania materiałów marketingowych...
Zobacz więcej ofert pracy

PR Manager

Realash Cosmetics
Radom
praca stacjonarna
3279 dni temu

Realash Cosmetics (www.realash.pl) to międzynarodowa firma kosmetyczna, której celem jest zaspokajanie potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów na całym świecie. Marka czerpie inspiracje z natury, nieustannie odkrywa cudowne właściwości roślin i wykorzystuje ich soki i ekstrakty do produkcji innowacyjnej linii kosmetyków, które wyróżnia 100-procentowe bezpieczeństwo potwierdzone badaniami niezależnych instytucji.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, wprowadzeniem do sprzedaży linii kosmetyków i rozwojem Działu Marketingu poszukuje Kandydatów/Kandydatki na stanowisko:


PR Manager

Miejsce pracy: województwo mazowieckie (Radom)


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii PR, m.in.:
  • kształtowanie wizerunku firmy
  • kontakt z mediami
  • monitoring mediów
  • opracowanie i przygotowywanie informacji prasowych oraz materiałów informacyjnych
  • tworzenie treści promocyjnych i wizerunkowych
Wymagane kompetencje zawodowe:
  • doświadczenie w działaniach PR (mile widziane w sektorze FMCG)
  • znajomość rynku mediów i zasad jego funkcjonowania
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne
  • warsztat dziennikarski
  • umiejętność analizy sytuacji oraz szybkiego reagowania
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • płynna znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie wyższe kierunkowe
Oferujemy:
  • pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • umowę w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji
  • przyjazną atmosferę pracy w świetnym zespole
  • udział w ciekawych międzynarodowych projektach
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów związanych z procesami rekrutacji. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania."
 

Podobne oferty

  • Kierownik ds. Marketingu i PR

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania na stanowisku: Prowadzenie kampanii marketingowych, brandowych oraz ich integracja z kampaniami sprzedażowymi i innymi wydarzeniami, Organizacja działań PR, np. wystaw czy pokazów produktów, Nadzorowanie tworzenia materiałów marketingowych w różnych formatach, Zarządzanie zespołem...
  • Marketing & PR Manager

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki główne: Planowanie i prowadzenie spójnych działań marketingowych, brandingowych, w relacji do kampanii sprzedażowych, wydarzeń i premier produktów, Organizowanie działań PR (wystawy, pokazy produktów, itp), Planowanie i nadzorowanie przygotowywania materiałów marketingowych...