- masz min. 5 lat doświadczenia w komunikacji, w tym min. 2 lata na stanowisku menedżerskim,
- posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (PR, dziennikarstwo),
- znasz bardzo dobrze język angielski i/lub francuski,
- znasz w praktyce obszary: media relations, PR, CSR, Public Affairs, social media, sponsoring,
- wiesz jak współpracować z interesariuszami i zewnętrznymi agencjami,
- cechuje Cię kreatywność i masz ’lekkie pióro’,
- jesteś osobą samodzielną, zaangażowaną i skuteczną w działaniu.
- samodzielnie prowadzisz projekty z obszaru PR,
- współtworzysz strategię komunikacji,
- odpowiadasz za bieżące kontakty z mediami,
- opracowujesz materiały PR,
- organizujesz konferencje, eventy, warsztaty i targi.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz kreatywność,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- biuro w dogodnej lokalizacji (GH Wileńska)
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.