Najnowsze oferty pracy

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...
Zobacz więcej ofert pracy

PR i Marketing Manager

Warszawskie Centrum EXPO XXI sp. z o.o.
Warszawa, Warszawa, Wola
praca stacjonarna
4571 dni temu

Ogłoszenie numer: 213635, z dnia 2012-06-18

Dla Sapphire Group (w skład grupy wchodzi EXPO XXI, Blue Business Media oraz Sapphire Ventures) poszukujemy pracownika na stanowisko:

PR i Marketing Manager

Miejsce pracy: Warszawa, Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • PR całej grupy ze szczególnym uwzględnieniem EXPO XXI oraz Sapphire Ventures
  • Opracowywanie materiałów i prezentacji marketingowych wspomagających sprzedaż EXPO XXI i Sapphire Ventures,
  • Przygotowywanie bieżących materiałów informacyjnych o EXPO XXI (broszury korporacyjne, Newslettery, prezentacje dla klientów)
  • Aktywne poszukiwanie potencjalnych firm zainteresowanych Naming Rights dla EXPO XXI

Wymagania

  • Doświadczenie w PR i marketingu plus sieć kontaktów
  • Biegła znajomość j. angielskiego – inne języki będą dodatkowym atutem
  • Własna działalność gospodarcza

Oferujemy

  • Praca w międzynarodowym środowisku wielokulturowym
  • Pensja
  • Bonus roczny
  • Pakiet medyczny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...