Wymagania:
- samodzielność w wykonywaniu swoich obowiązków służbowych oraz dobra organizacja pracy,
- umiejętność współpracy z innymi osobami i komunikatywność,
- odpowiedzialność, sumienność, staranność i zaangażowanie w wykonywanie zadań,
- wysoka kultura osobista,
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z ochroną mienia,
- dbałość o pozytywny wizerunek Uczelni
- wykonywanie drobnych prac gospodarczych związanych m.in. z utrzymaniem terenów zielonych.
- zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w niepełnym wymiarze w równoważnym systemie czasu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
- możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
- dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
- dofinansowania do karty Multisport,
- dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
- dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
- preferencyjnych pożyczek.
Pisemne oferty należy przesyłać za pomocą przycisku aplikacyjnego lub w postaci papierowej na adres:
Załącznik nr 1 – Wzór komunikatu udzielanego przez Administratora Danych Osobowych.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – kandydaci do pracy
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (dalej: ADO, UMK).
- Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny:
- Wynikających z Kodeksu Pracy – przez okres prowadzonej rekrutacji.
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes ADO:
- Na potrzeby wewnętrzne tworzenia zestawień, analiz i statystyk – przez okres obowiązywania umowy,
- Na potrzeby prowadzenia ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej – wieczyście.
- W zakresie umożliwiającym szybki kontakt poprzez wykorzystanie do tego nr telefonu lub poczty e-mail – przez okres trwania rekrutacji.
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą:
- W zakresie podania wszelkich innych danych osobowych niż te, do których ADO uprawniony jest na innych podstawach.
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny:
- Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
- żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
- żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- sprzeciw wobec przetwarzania, przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do wykonania celu wymienionego w pkt 2 lit. a, a brak ich podania spowoduje niemożliwość przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w przypadku lit. c jest dobrowolne.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądy, komornicy w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych.
- Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
- W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
- Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: abi@umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem „IOD”.
Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko portiera w Dziale Administracyjno-Gospodarczym.
________________________
(data i podpis)
Poznaj
UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy