Lista stanowisk - Kierownik ds. Administracyjnych

Polecane oferty - Administracja publiczna / Służba cywilna

  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
  • Zarządca / Zarządczyni Rejonu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Kierowanie, planowanie i organizowanie pracy Rejonu, Organizację, koordynację i bieżący nadzór pracy Administratorów, Bieżący nadzór, ocenę i kontrolę stanu techniczno-eksploatacyjnego nieruchomości w obszarze działania Rejonu, Bieżący...

Kierownik ds. Administracyjnych

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. Administracyjnych to osoba, która planuje, kieruje i koordynuje procesy administracyjne firmy, tj: dokumentowanie, komunikacja, organizowanie działań pracowników. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: zarządzanie i nadzorowanie administracją firmy, prowadzenie biura (sekretariat, HR, marketing), tworzenie procedur podnoszących jakość w firmie, przygotowanie materiałów promocyjnych.


WYMAGANIA

Kierownik ds. Administracyjnych powinien mieć wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne, a także znać dobrze obsługę komputera i język angielski. Ponadto osoba taka musi wykazywać się szeroką wiedzą o zarządzaniu i administracji. Mile widzie, co najmniej 2 - letnie doświadczenie na stanowisku w administracji, doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników. Pracownik ten powinien też cechować się: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, dokładnością, sumiennością, komunikatywnością, samodzielnością oraz umiejętnością obiektywnej analizy sytuacji, a także zdolnością współpracy z dużymi, rozbudowanymi zespołami ludzi.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy, przedsiębiorstwo. Czas pracy w systemie ośmiogodzinnym. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne pod nadzorem. Pracownik ma możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu, np. na dyrektora generalnego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. Administracyjnych może być zatrudniony, np: w firmach z sektora FMCG, w firmie konsultingowej, w hipermarketach, w firmach technologicznych lub w instytucjach państwowych.


ZAROBKI

Pensja kierownika ds. administracyjnych zależy przede wszystkim od prestiżu firmy i położenia geograficznego zakładu pracy. Wysokość zarobków tego pracownika kształtuje się w granicach od 4,500 tys. zł - 20 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia, samochód.

Praca Kierownik ds. Administracyjnych
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Administracja publiczna / Służba cywilna

  • Główny Specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat
    3 dni
    Wymiar etatu: 1 Wykształcenie: wyższe techniczne, specjalizacja konstrukcyjno-budowlana Zakres obowiązków: wykonywanie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego; wsparcie merytoryczne i współpraca z samorządowymi jednostkami...

Najnowsze artykuły

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?