Podreferendarz

Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
3 dni temu
Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Podreferendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140018

Warunki pracy


  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, permanentna obsługa klientów zewnętrznych 
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną
  • Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe)
  • Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.

Zakres zadań

  • Wykonuje zadania pomocnicze (również w j. angielskim) wynikające z konwencji ONZ; Jednolitej Konwencji o Środkach odurzających z 1961 r. zmienionej protokołem z 1972 r. oraz Konwencji o substancjach psychotropowych z 1971 r. oraz Konwencji Narodów Zjednoczonych o zwalczaniu nielegalnego obrotu środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi z 1988 r., jak również z rozporządzenia 273/2004, rozporządzenia 111/2005 rozporządzenia 2015/1011 oraz rozporządzenia 2015/1013.
  • Wykonuje zadania pomocnicze w zakresie wydawania dokumentów na przywóz/wywóz substancji kontrolowanych na własne potrzeby lecznicze na podstawie przekazanej dokumentacji medycznej.
  • Wykonuje zadania pomocnicze w zakresie prowadzenia w I instancji postępowań administracyjnych prowadzonych na podstawie art. 37 ust. 1 i 10 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii – w tym weryfikacja wniosków przesyłanych przez podmioty zewnętrzne oraz przygotowywanie projektów zezwoleń/pozwoleń.
  • Współpracuje w zakresie przygotowywania raportów (również w j. angielskim) do Międzynarodowego Organu Kontroli Środków Odurzających (INCB) w zakresie analiz i sprawozdań dotyczących ilości wytworzonych, przywiezionych, wywiezionych i zużytych środków odurzających i substancji psychotropowych oraz przygotowywanie rocznych oszacowań w tym zakresie.
  • Prowadzi korespondencję, w tym obsługuje telefonicznie petentów (również w języku angielskim) w zakresie kompetencji Wydziału ds. Substancji Kontrolowanych.
  • Obsługuje bazę Pre-export Notification (PEN) w zakresie eksportu prekursorów kat. 1 i 4 oraz uzupełnia wewnętrzną bazę danych dot. obrotu substancjami kontrolowanymi oraz europejskiej bazy prekursorów EUdatabase.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej
  • znajomość ustawy Prawo farmaceutyczne
  • znajomość ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, w obszarze wytwarzania, przechowywania oraz obrotu i stosowania środków odurzających, substancji psychotropowych lub prekursorów kategorii 1;
  • znajomość Jednolitej Konwencji o środkach Odurzających z 1961 r. zmienionej Protokołem z 1972r. oraz Konwencji z 1971 r. o substancjach psychotropowych;
  • znajomość rozporządzenia unijnego 273/2004, rozporządzenia 111/2005 rozporządzenia 2015/1011 oraz rozporządzenia 2015/1013
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • znajomość struktury organizacyjnej i zadań Urzędu
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność obsługi excela, worda

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-22 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Farmaceutyczny
ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa
z dopiskiem " podreferendarz w Departamencie Nadzoru Farmaceutycznego"

lub elektronicznie poprzez ePUAP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista w dziale jakości

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Aktualizacja Księgi Jakości i procedur zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025 oraz PCA; Ewidencjonowanie wyników w laboratoryjnych systemach zarządzania; Gromadzenie opinii klientów i informowanie o usługach laboratorium;
  • Specjalista / Starszy specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: współpraca z pracownikami naukowymi Instytutu w zakresie realizacji projektów naukowo-badawczych, w tym m.in. przygotowanie sprawozdawczości, monitorowanie terminowości realizacji zadań, weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków; prowadzenie dokumentacji projektowej...
  • Financial Assistant

    Rychetsky&Partners, s.r.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Responsibilities: Entering invoices, contracts, orders into internal databases, Overseeing the invoice workflow process and monitoring deadlines resulting from internal procedures, Participate in the implementation of new systems, procedures and reporting formats, Entering transfers into bank...
  • Pracownik ds. obsługi kontroli i audytu

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Organizacji i Wsparcia Zarządu

    Orange Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Logistyki Magazynowej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie oraz kontrola ilościowa i jakościowa dostaw, przygotowywanie wydań dla oddziałów szpitalnych, odznaczanie zamówień, wprowadzanie dokumentów dostaw do systemu, etykietowanie asortymentu, nadzór nad rotacją asortymentu, obsługa reklamacji,...
  • Specjalista ds. Ewidencji i Inwentaryzacji

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obowiązki na stanowisku: Wystawianie dokumentów przychodowych i rozchodowych; Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz mebli; Przeprowadzanie inwentaryzacji w magazynach; Wprowadzanie danych do systemów; Archiwizacja dokumentacji; Przeprowadzanie doraźnych spisów i...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Nadzór nad ewidencjonowaniem, raportowaniem oraz porządkowaniem bazy danych o nieruchomościach PKP S.A. prowadzonej przez Oddziały Spółki w systemie SAP oraz realizowanie procesu wsparcia i kontroli użytkowników systemu SAP w tym...
  • Specjalista ds. programów badawczych

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Realizacja projektów naukowych: planowanie, sprawozdanie, monitorowanie wykonania i wydatków. Zarządzanie dokumentacją projektową. Informowanie o konkursach na dofinansowanie projektów oraz przygotowywanie wniosków. Monitorowanie czasu pracy w projektach naukowych i rocznych...