Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Departament Administracyjny
poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze
liczba etatów: 1
wykształcenie: wyższe historyczne ze specjalnością archiwalną lub wyższe inne wraz z tytułem zawodowym technik archiwista lub wyższe inne wraz z kursem archiwalnym I i II stopnia
- przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej przekazanych do archiwum zakładowego
- udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej
- wydzielanie dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania oraz ekspertyzy
- przygotowywanie materiałów archiwalnych do przekazania do Archiwum Państwowego
- prowadzenie ewidencji Archiwum Zakładowego
- opracowywanie i aktualizacja elektronicznych baz danych dot. zasobu w archiwum zakładowym
- obsługa systemu klasy EZD w zakresie archiwizacji dokumentów w postaci tradycyjnej – papierowej oraz dokumentów elektronicznych
- wpieranie zadań Koordynatora czynności kancelaryjnych (funkcja doradcza w zakresie prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych, w tym prowadzenie szkoleń)
- znajomość przepisów dot. postępowania z dokumentacją występująca w administracji tj. ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych
- znajomość Kpa
- umiejętność obsługi systemów klasy EZD
- znajomość pakietu MS Office w tym Word i Excel na poziomie zaawansowanym
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub gotowość do poddania się postępowaniu sprawdzającemu
- efektywna komunikacja w zakresie obsługi klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- samodzielność, dokładność, skrupulatność
- wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu województwa
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Nowoczesny budynek klasy A przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami. Stanowisko związane z pracą przy komputerze oraz pomieszczeniach Archiwum Zakładowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego.
- możliwość rozwoju zawodowego
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny
- CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
- „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych.” zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz.530).
- „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe." zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz.530). „Cieszę się nieposzlakowaną opinią"
- zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz.530).
- „Posiadam obywatelstwo polskie” zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz.530).
Oświadczenia do druku – pobierz
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz.530) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Poznaj
Województwo Wielkopolskie UMWW
Urząd Marszałkowski - jednostka administracji samorządowej. Biuro Informacyjne Wielkopolski w Brukseli funkcjonuje w srtrukurach urzędu.