Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Podinspektor

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
1907 dni temu
Ogłoszenie numer: 2597500, z dnia 2019-07-30

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu

Biuro Geodety Województwa

 

poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze:

Podinspektor
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Nr ref.: 77/2019

wymiar etatu: 1

wykształcenie: wyższe o profilu informatycznym lub geoinformatycznym lub wykształcenie wyższe pokrewne do informatycznego

 

Zakres obowiązków:

 

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Wielkopolskiego (SIPWW), tj.:

  • wdrażanie SIPWW, w szczególności:
    • prowadzenie bieżącego nadzoru merytorycznego przy realizacji projektu SIPWW, w tym współdziałanie z wykonawcami projektu podczas prac wdrożeniowych i odbiorach;
  • funkcjonowanie, utrzymanie, rozwój infrastruktury informacji przestrzennej, w szczególności:
    • administrowanie Geoportalem SIPWW oraz portalem informacyjnym SIPWW;
    • administrowanie aplikacjami GIS, serwerami danych przestrzennych, środowiskiem bazodanowym, systemami operacyjnymi na potrzeby SIPWW, w tym przydzielanie dostępu do funkcjonalności SIPWW i magazynów danych przestrzennych oraz publikowanie danych, metadanych i usług przestrzennych;
    • prowadzenie helpdesku dla użytkowników systemu SIPWW.
  • dbanie o rozwój Geoportalu, zgodnie z oczekiwaniami użytkowników i postępem technicznym, w tym testowanie, wdrażanie i integracja produktów/danych/usług SIPWW;
Wymagania niezbędne:
  • znajomość zagadnień dotyczących Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych;
  • umiejętność analitycznego myślenia, diagnozowania i rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji;
  • samodzielność, zaangażowanie, kreatywność, odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole;
Wymagania dodatkowe:
  • znajomość systemów GIS;
  • znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej,
  • determinacja do rozwoju i poszerzania kompetencji w obszarze geoinformatyki;
  • zdolność przestrzennego myślenia;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • samodyscyplina, komunikatywność;
  • prawo jazdy kat. B
Informacje o warunkach i miejscu pracy:

 

Siedziba Biura Geodety Województwa przy ulicy Kościuszki 95 w Poznaniu. Stanowisko związane z pracą przy komputerze.

Budynek wyposażony jest w platformę schodową dla osób niepełnosprawnych.

 

Oferujemy:
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.
Wymagane dokumenty:
  • CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
    • „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych." zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
      (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1282)
    • „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe."
      zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
      (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1282)
    • „Cieszę się nieposzlakowaną opinią"
      zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
      (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1282)
    • „Posiadam obywatelstwo polskie"
      zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
      (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1282)
      Oświadczenia do druku – pobierz
  • Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1282) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 

Podobne oferty