Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Podinspektor

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
2305 dni temu
Ogłoszenie numer: 2004912, z dnia 2018-06-27

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu,

Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego

Oddział dla Osi Priorytetowej 6, Wydział Wdrażania

 

poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Nr ref.: 69/2018

Wymiar etatu: 1 (na czas określony do 31.12.2020r.)

 

Wykształcenie: wyższe

 

Zakres obowiązków:
  • przeprowadzanie kontroli projektów na miejscu oraz wizyt monitoringowych w celu zapewnienia zgodności realizacji projektów z dokumentami programowymi oraz przepisami krajowymi i unijnymi
  • weryfikacja wydatków i realizacji współfinansowanych produktów i usług
  • przeprowadzanie kontroli doraźnych, kontroli trwałości i kontroli na dokumentach
  • weryfikacja udzielania zamówień przez beneficjentów i nakładanie korekt finansowych/pomniejszeń za naruszenie zasady konkurencyjności lub prawa zamówień publicznych
Wymagania niezbędne:
  • ogólna wiedza dotycząca Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w tym znajomość Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych WRPO 2014+ w zakresie Europejskiego Funduszu Społecznego
  • znajomość zagadnień wynikających z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz z Wytycznych w zakresie kontroli realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020
  • znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 1460 ze. zm.)
  • umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie
  • łatwość komunikacji pisemnej i werbalnej
Wymagania dodatkowe:
  • znajomość podstawowych zasad funkcjonowania administracji samorządowej w tym ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2018 r. poz. 913) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.)
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność czytania przepisów prawnych i stosowania odpowiednich procedur
  • samodzielność, kreatywność
Informacje o warunkach i miejscu pracy:

 

Siedziba Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego przy al. Niepodległości 18 w Poznaniu. Budynek przystosowany do osób z niepełnosprawnością.

Stanowisko związane z pracą przy komputerze, wymagającą skupienia i rzetelności oraz wyjazdami służbowymi na terenie województwa wielkopolskiego.

 

Oferujemy:
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny
Wymagane dokumenty:
  • CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
    - „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam  z pełni praw publicznych.” zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 902 ze zm.)
    - „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe."
    zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 902 ze zm.)
    - „Cieszę się nieposzlakowaną opinią"
    zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 902 ze zm.)
    - „Posiadam obywatelstwo polskie”
    zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 902 ze zm.)
  • Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 roku poz. 902 ze zm.) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
 

Podobne oferty