Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor
w Wydziale Zrównoważonej Mobilności
- stanowisko ds. administrowania drogami
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- zarządzanie realizacją inwestycji w pasie drogowym
- przygotowywanie projektów organizacji ruchu, przygotowywanie materiałów rysunkowych dla potrzeb
- wykonywania zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane, przygotowywanie materiałów niezbędnych do złożenia wniosków w celu uzyskania decyzji administracyjnych,
- opiniowanie projektów organizacji ruchu,
- prezentowanie i promowanie projektów organizacji ruchu,
- przygotowywanie pism, dokumentów i analiz związanych z realizacją prowadzonych inwestycji,
Wymagania konieczne:
- wykształcenie; średnie:
- 2 lata stażu pracy
- prawo jazdy kat. B
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w biurze projektowym
- umiejętność bardzo dobrej obsługi programu AutoCAD
- znajomość topografii miasta Warszawy
- znajomość przepisów ustaw: Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń wykonawczych, Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych, Ustawy o drogach publicznych,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- znajomość zagadnień związanych z budową infrastruktury rowerowej i drogowej,
- zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność,
Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- praca w terenie w granicach m. st. Warszawy
- prowadzenie pojazdu służbowego
- praca w biurze (piętro III, winda przystosowana dla wózków inwalidzkich)
- jazda rowerem po mieście,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu z aktualnego miejsca pracy potwierdzające ww. wymagania stażowe)
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
- dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. 2019 r. poz. 1282 j.t)