Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor
w Wydziale Zrównoważonej Mobilności
- stanowisko ds. administrowania drogami
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Zarządzanie realizacją inwestycji w pasie drogowym
- Przygotowywanie projektów organizacji ruchu, przygotowywanie materiałów rysunkowych dla potrzeb wykonywania zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane, przygotowywanie materiałów niezbędnych do złożenia wniosków w celu uzyskania decyzji administracyjnych,
- Opiniowanie projektów organizacji ruchu,
- Prezentowanie i promowanie projektów organizacji ruchu,
- Przygotowywanie pism, dokumentów i analiz związanych z realizacją prowadzonych inwestycji.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie; wyższe: inżynieria komunikacyjna, gospodarka przestrzenna, transport, budownictwo,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość topografii miasta Warszawy,
- dobra znajomość obsługi programu Auto Cad
- znajomość przepisów ustaw: Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń wykonawczych, Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych, Ustawy o drogach publicznych,
- doświadczenie w pracy w biurze projektowym i administracji publicznej,
- znajomość zagadnień związanych z budową infrastruktury,
- zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność,
- obsługa oprogramowania Vissum,
- posiadanie uprawnień do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
- prawo jazdy kat. B.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w terenie w granicach m. st. Warszawy,
- prowadzenie pojazdu służbowego,
- praca w biurze (piętro III, winda przystosowana dla wózków inwalidzkich),
- jazda rowerem po mieście,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
- dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. 2019 r. poz. 1282 j.t)