Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Inspektor w Administracji Publicznej Warszawa
Podinspektor w Wydziale Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska

Podinspektor w Wydziale Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska

Zarząd Dróg Miejskich
Warszawa
praca stacjonarna
2101 dni temu

Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisk urzędnicze

Podinspektor w Wydziale Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska,
stanowisko ds. utrzymania obiektów inżynierskich
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 01/2019
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • przygotowanie remontów obiektów inżynierskich: prace terenowe (oględziny, pomiary, foto itp.), załatwianie spraw formalno-prawnych
  • nadzór nad wykonywaniem robót i czynności utrzymaniowych: prace terenowe (pomiary, badania, foto itp.), rozliczanie prac, korespondencja
  • przeglądy (kontrola okresowa i doraźna) obiektów: prace terenowe (oględziny, pomiary, foto itp.), dokumentacja przeglądów
  • inwentaryzacja obiektów inżynierskich i komunikacyjnych: prace terenowe (pomiary, foto itp.), opisy, tabele, wykazy
  • udział w rozpatrywaniu skarg i wniosków dotyczących utrzymania obiektów: prace terenowe (oględziny, foto itp.), korespondencja.
Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe o specjalności: mostowej, drogowo-mostowej, konstrukcyjno-budowlanej, budownictwo komunikacyjne
  • prawo jazdy kat. B
  • pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność zaumyślneprzestępstwościganezoskarżeniapublicznegolubumyślneprzestępstwoskarbowe
 Wymagania dodatkowe:
  • znajomość przepisów Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Ustawa o drogach publicznych, inne związane z realizacją inwestycji tj. Prawo Wodne, ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami itd.
 Warunki pracy na danym stanowisku:
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca na wysokości powyżej 3m,
  • praca w terenie
  • praca na I piętrze, bez windy i podjazdów dla wózków inwalidzkich
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganegowykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień – ksero prawa jazdy, ksero uprawnień
  • podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*
  • podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwościganezoskarżeniapublicznegolubumyślneprzestępstwoskarbowe*
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
  • dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danymstanowisku
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych(Dz.U.2016.902)

 


INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZDM

 

Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako „Administrator”).

  1. Cel przetwarzania danych
    Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko.
  2. Podstawa prawna przetwarzania danych
    Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”).
  3. Odbiorcy danych
    Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:
    1. upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji.
  4. Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG)
    Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  5. Okres przechowywania danych
    Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone.
  6. Zasady gromadzenia danych
    1. Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 22 1 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDM rozpatrywana.
  7. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
    Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:
    1. prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania;
    2. prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”);
    3. prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO;
    4. prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody;
    5. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO;
    6. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim
  8. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD).
    Kontakt do IOD:a.michalak@zdm.waw.pl
  9. Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
 

Podobne oferty