Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Toszek Inspektor w Administracji Publicznej Toszek
Podinspektor w Referacie Organizacyjknym w Urzędzie Miejskim

Podinspektor w Referacie Organizacyjknym w Urzędzie Miejskim

URZĄD MIEJSKI W TOSZKU
Toszek
praca stacjonarna
1314 dni temu
URZĄD MIEJSKI W TOSZKU

OGŁOSZENIE O NABORZE

W CELU ZASTĘPSTWA
W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA
NA STANOWISKO PODINSPEKTORA
W REFERACIE ORGANIZACYJNYM
W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU

 


 Burmistrz Toszka
ogłasza nabór kandydatów w celu zastępstwa

w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika

na stanowisko urzędnicze:

Podinspektora

w Referacie Organizacyjnym

(1 etat)

w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek

w pełnym wymiarze czasu pracy

Podinspektor w Referacie Organizacyjknym w Urzędzie Miejskim
Miejsce pracy: Toszek

 

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań
    na danym stanowisku,
    lub
    wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 3-letni staż pracy,
  • znajomość przepisów ustaw:
    • o samorządzie gminnym,
    • Kodeks postępowania administracyjnego (ze szczególnym uwzględnieniem skarg i wniosków),
    • o petycjach,
    • instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr 1 do Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • znajomość zagadnień związanych ze strukturą organizacyjną, organizacją pracy i obiegu dokumentów w Urzędzie Miejskim w Toszku,
  • obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) i urządzeń biurowych oraz zdolność bezwzrokowego i szybkiego pisania na klawiaturze,
  • wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, umiejętność empatycznej i przyjaznej obsługi interesantów, w tym negocjacji, rozwiązywania i prawidłowego reagowania
  • na sytuacje stresujące i kryzysowe, umiejętności interpersonalne,
  • zdolności analitycznego myślenia, łatwość formułowania myśli na piśmie, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji i planowania czasu pracy,
  • sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres.
Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
  • prowadzenie Biura Obsługi Interesanta, w tym:
    • przyjmowanie, rejestracja w elektronicznym systemie obiegu dokumentów i przekazywanie do dekretacji Sekretarzowi Gminy korespondencji wpływającej do Urzędu Miejskiego w Toszku,
    • udzielanie interesantom kompleksowej informacji dotyczącej funkcjonowania Urzędu i merytorycznej właściwości poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu oraz zakresu i trybu załatwiania spraw,
    • udostępnianie interesantom odpowiednich druków i wzorów formularzy oraz ewentualna pomoc przy ich wypełnianiu,
    • zapewnienie sprawnej, kompetentnej i życzliwej obsługi interesantów,
  • prowadzenie centralnego rejestru ogłoszeń, obwieszczeń, zarządzeń, wykazów itp. wywieszanych na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Toszku,
  • realizacja i kontrolowanie świadczenia usług pocztowych na potrzeby Urzędu oraz bieżącego zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu w zakresie związanym z przydzielonym zakresem czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie,
  • bieżące prowadzenie w dedykowanym systemie informatycznym ewidencji pozostałych środków trwałych oraz ewidencji ilościowej składników rzeczowych majątku ruchomego Gminy Toszek w zakresie wyposażenia Urzędu (za wyjątkiem sprzętu komputerowego, urządzeń elektronicznych i niszczarek), zgodnie z przyjętymi w jednostce zasadami (polityką) prowadzenia rachunkowości,
  • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zagospodarowania zbędnych i/lub zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego Gminy Toszek w odniesieniu do całego wyposażenia Urzędu (z uwzględnieniem sprzętu komputerowego, urządzeń elektronicznych i niszczarek), bieżące informowanie Burmistrza Toszka o tym fakcie oraz przeprowadzanie wybranej przez Burmistrza Toszka procedury związanej z ich zagospodarowaniem (nieodpłatne przekazanie jednostce organizacyjnej, oddanie w najem, dzierżawę lub sprzedaż, darowizna; likwidacja), zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami w tym zakresie,
  • przy dużym nagromadzeniu korespondencji i czasowym spiętrzeniu zadań w sekretariacie Urzędu:
    • przyjmowanie, rejestracja w elektronicznym systemie obiegu dokumentów korespondencji wychodzącej z Urzędu Miejskiego w Toszku,
    • ewidencjonowanie korespondencji w pocztowej książce nadawczej i rejestrach prowadzonych w systemie elektronicznym przed ich przekazaniem do placówki pocztowej,
  • pomocniczo planowanie, realizacja i kontrolowanie zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie, bieżące informowanie Sekretarza Gminy o potrzebach, trudnościach i problemach związanych z utrzymaniem Urzędu, w tym czuwanie nad prawidłowym wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych na ten cel,
  • realizacja zadań związanych z potwierdzaniem, przedłużaniem ważności oraz unieważnianiem profilu zaufanego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny,

  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego
    na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim
    w Toszku,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego odpowiednio dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539), tj.:
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego, jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości,
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
    w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

 

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

 

Podobne oferty